ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ BLOG ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ - ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - SHOWBIZ NEWS - SEXY - HUMOR ΚΑΙ ΑΛΛΑ

Τετάρτη 6 Ιουλίου 2016

Catriona White: Απόσπασμα από το σημείωμα της πρώην του Jim Carrey πριν αυτοκτονήσει


Στο φως της δημοσιότητας βρέθηκε σημείωμα της πρώην κοπέλας του Jim Carrey, Catriona White, λίγο πριν την αυτοκτονία της.

Το TMZ δημοσιεύει σε αποκλειστικότητα ένα απόσπασμα του σημειώματος που άφησε η White, λίγο πριν φύγει από τη ζωή:

«Έχω περάσει τρεις ημέρες τώρα χωρίς να πιστεύω ότι δεν είσαι εδώ. Μπορώ να συνεχίσω να ζω με τη ραγισμένη μου καρδιά και να προσπαθήσω να βάλω τα κομμάτια πίσω στη θέση τους.
Θα μπορούσα, απλά δεν έχω τη δύναμη αυτή τη φορά. Λυπάμαι που ένιωσες πως δεν ήμουν εκεί για σένα. Προσπάθησα να σου δώσω τον καλύτερό μου εαυτό. Παρακαλώ να με συγχωρήσετε. Δεν είμαι για αυτόν τον κόσμο»

Σύμφωνα με επίσημα έγγραφα, η White πήρε χάπια που ανήκαν στον Carrey, ενώ στο κινητό της υπήρχε μήνυμα του, που αναζητούσε τα χάπια του που έκρυβε κάτω από τον νεροχύτη.

Η Catriona White βρέθηκε νεκρή μέσα στο σπίτι της στις 28 Σεπτεμβρίου του 2015, απο υπερβολική δόση ναρκωτικών, μετά το χωρισμό της από τον Jim Carrey. Δυο χρόνια νωρίτερα, όταν το ζευγάρι ήταν και πάλι χώρια, η Catriona White είχε σταματήσει να τρώει.


http://www.piraeuspress.gr/diethni/lifestyle/47791/to-sparaktiko-shmeiwma-ths-prwhn-toy-tzim-karei,-poy-aytoktonhse

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...