ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ BLOG ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ - ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - SHOWBIZ NEWS - SEXY - HUMOR ΚΑΙ ΑΛΛΑ

Δευτέρα 13 Ιουνίου 2011

Συνέντευξη: Σπύρος Σούλης - η αποφυγή του στο σχολιασμό για τη Σίσσυ Φειδά και η εμπειρία του στο "Dancing With The Stars 2"

Ο Σπύρος Σούλης, σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Real Life», μίλησε για τα τηλεοπτικά δρώμενα και για την εμπειρία του «Dancing».

Για την εκπομπή της Σίσσυς Φειδά είπε:


«Δεν είναι η δουλειά μου να κρίνω τις υπόλοιπες τηλεοπτικές εκπομπές. Θα ήταν άτοπο να το κάνω. 



Οι τηλεθεατές είναι αυτοί που κρίνουν και αποφασίζουν για την ποιότητα και το επίπεδο της παραγωγής, της εκπομπής και του παρουσιαστή».

Πώς θα ήθελε να αλλάξει η Ελληνική τηλεόραση;


«Δεν ξέρω πώς θα εξελιχθεί, αλλά ελπίζω να εξελιχθεί. Θα ήθελα να γίνει πιο ανθρώπινη. Να χρησιμοποιήσει την τεράστια δύναμή της, για να προσφέρει, εκτός από ψυχαγωγία, και μόρφωση. Να μην ασχολείται με τα ανούσια, να παρουσιάζει θέματα που θα μας κάνουν να ταξιδέψουμε και να ονειρευτούμε».


Ο Σπύρος Σούλης παραδέχθηκε πως είναι από τους παρουσιαστές που δέχθηκε μείωση μισθού:


«Αν και δεν μου αρέσει καθόλου να μιλάω για χρήματα, φυσικά μου έγινε μείωση. Το άσχημο, όμως, είναι ότι έχει γίνει σε όλο τον κόσμο και ιδίως σε ανθρώπους με ιδιαίτερα χαμηλούς μισθούς και συντάξεις, που έχουν οικογένειες και δεν μπορούν να το αντέξουν».


Τέλος, μίλησε για την εμπειρία του στο «DWTS»:


«Έμαθα κάτι που δεν ήξερα, εκτονώθηκα, διασκέδασα, δουλέψαμε σκληρά, γέλασα πολύ, γνώρισα ταλαντούχους επαγγελματίες. Και μετά ήρθε το live… Λίγα λεπτά πριν βγω, σκέφτηκα: "Ωχ, τώρα θα χορέψω μπροστά σε όλους ζωντανά;". Εκεί για λίγο ξέχασα τα βήματά μου! Μετά από λίγο όμως, σκέφτηκα ότι είμαι εκεί για να περάσω καλά και μαζί μου ο κόσμος που θα με δει- και μου άρεσε που ήμουν εκεί» είπε.


Όσο για το ενδεχόμενο να είναι ένας από τους διαγωνιζόμενους στον τρίτο κύκλο του φιλανθρωπικού dancing show, δήλωσε: «Αυτό θα το σκεφτώ του χρόνου. Μέχρι τώρα, δεν μπορούσα να πάω λόγω φόρτου εργασίας, του χρόνου βλέπουμε». 


zougla.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...