ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ BLOG ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ - ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - SHOWBIZ NEWS - SEXY - HUMOR ΚΑΙ ΑΛΛΑ

Παρασκευή 4 Μαρτίου 2011

Συνέντευξη: Σίσσυ Φειδά - η πρόταση για την εκπομπή, τα αρνητικά σχόλια και η εμφάνισή της στην εκπομπή που ήταν με δικά της έξοδα

Η Σίσσυ Φειδά ήταν καλεσμένη στην Τατιάνα Στεφανίδου και μίλησε για την πρόταση που της έγινε για το «Σπίτι Απ’ Την Αρχή», τις αρνητικές κριτικές αλλά και τα ρούχα που μόνη της αγόραζε στον Α' κύκλο της εκπομπής της.

Η πρόταση: «Έγινε απ’ το πουθενά και ξαφνικά. Απλά χτύπησε μια μέρα το τηλέφωνο και μου είπαν ότι είναι απ’ τον "Alpha" και βρήκαν το τηλέφωνό μου από ένα site. Μου είπαν για το αμερικάνικο και συνειδητοποίησα ότι δεν είναι πλάκα — γιατί στην αρχή έτσι νόμιζα.


Πήγα μετά από 1-2 μέρες στα γραφεία, με κοιτάνε, με ξανακοιτάνε και έκανα ένα δοκιμαστικό. Δεν το περίμενα αλλά βγήκε, μέσα σε 10 μέρες έκλεισα το συμβόλαιο».

Για τα αρνητικά σχόλια: «Για να με στεναχωρήσει κάτι ή να νιώσω αδικημένη θα πρέπει να 'χει βάση αυτό που λένε. Το να ασχολείται κάποιος με το τι φοράω, το μακιγιάζ ή τα μαλλιά μου, δεν είναι κάτι που μπορεί να με βάλει στη διαδικασία να ασχοληθώ. Μου κάνει εντύπωση πως κάποιος ασχολείται με το αν η Φειδά το παίζει κάπως ή τι φοράει».

Τέλος, είπε πως τα ρούχα που φορούσε στην πρώτη σεζόν της εκπομπής «Σπίτι Απ’ την Αρχή» ήταν δικά της, καθώς προτιμούσαν απ’ το να πληρώνουν στιλίστες, κομμωτές και μακιγιέρ να επενδύσουν τα λεφτά στα σπίτια που έφτιαχναν. «Πέρσι ψώνιζα με δικά μου λεφτά και βαφόμουν μόνη μου αλλά και τα μαλλιά τα έφτιαχνα μόνη μου. Δεν υπήρχε κανένας που το έκανε αυτό, πήγα σε μια οικονομική αλυσίδα καταστημάτων και αγόρασα ρούχα. Αυτοί που με κατηγορούσαν έχουν στιλίστες που τους ντύνουν κάθε μέρα».

yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...