ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ BLOG ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ - ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - SHOWBIZ NEWS - SEXY - HUMOR ΚΑΙ ΑΛΛΑ

Τετάρτη 4 Μαΐου 2011

Britney Spears: 25 πράγματα που ίσως δεν γνωρίζετε για αυτήν

Η Britney έδωσε στο UsMagazine.com μία λίστα με 25 μικρά αστεία χαρακτηριστικά για τον εαυτό της,που πολλοί μάλλον δεν γνωρίζουν! Πάμε να τα δούμε!

1. Το αγαπημένο μου παγωτό είναι το σορμπέ πορτοκάλι.
2. Κάνω 2 φορές την μέρα μπάνιο.
3. Μου αρέσει να μασάω πάγο.
4. Παριστάνω έναν κακό ψεύτικο δεινόσαυρο όταν παίζω με τις δύο αγάπες μου, τον Sean, 5 χρονών και Jayden, 4 χρονών.



5. Τα αγαπημένα μου λουλούδια είναι τα λευκά κρίνα.
6. Μου αρέσουν πολύ οι ταινίες με κινούμενα σχέδια.
7. Μπορώ να τρώω σοκολάτα το πρωί, το μεσημέρι ακόμα και το βράδυ.
8. Μου αρέσει να ψωνίζω από μπουτίκ.
9. Έχω περισσότερες από 50 τσάντες στην ντουλάπα μου.
10. Έχω περισσότερες από 50 ζακέτες στην ντουλάπα μου.
11. Μου αρέσει να ζωγραφίζω.
12. Μου αρέσει να μαγειρεύω μακαρόνια.
13. Είμαι κρυφά φωτογράφος.
14. Έχω εθιστεί να ψωνίζω online.
15. Συλλέγω κούκλες.
16. Λατρεύω το καινούργιο άλμπουμ της Adele.
17. Θέλω πάρα πολύ να μάθω μία ξένη γλώσσα.
18. Έπαιζα μπάσκετ στο σχολείο.
19. Δεν έχω κινητό.
20. Καθαρίζω συνεχώς το σπίτι μου.
21. Το αγαπημένο μου ποτό είναι το παγωμένο τσάι.
22. Αγαπώ το «I Love Lucy».
23. Κάνω το κρεβάτι μου κάθε πρωί.
24. Εγώ έκανα την πρώτη κίνηση στον Jason Trawick.
25. "Σαραβάλιασα" την Lexus της μαμάς μου στο σχολείο.

athensbars.gr


Δείτε κι εδώ την τραγουδίστρια με bikini. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...