ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ BLOG ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ - ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - SHOWBIZ NEWS - SEXY - HUMOR ΚΑΙ ΑΛΛΑ

Παρασκευή 4 Ιουλίου 2014

Ανέκδοτο: Προτάσεις με το ρήμα μουλιάζω


Δασκάλα: Παιδιά σήμερα θέλω να μου κάνετε προτάσεις με το ρήμα "μουλιάζω".
Γιωργάκης:Η μαμά μου μουλιάζει τα ρούχα στην μπανιέρα.
Δασκάλα:Μπράβο Γιωργάκη...!
Αννούλα:Ο μπαμπάς μου έκανε μπάνιο χτές και κάθισε πολύ ώρα στο νερό και μούλιασε.
Δασκάλα:Μπράβο Αννούλα...!
Τοτός: Κυρία κυρία να πώ κι εγώ...!!!
Δασκάλα:Τοτέ άντε να δούμε τι θα μας πεις σήμερα..
Τοτός:Εγώ πήγα για μπάνιο χτές στη θάλασσα και δεν είχα μαγιό και έκανα μπάνιο γυμνός και μετά που βγήκα ξάπλωσα εκεί στην άμμο κι ο ήλιος από πάνω μου 'λιαζε τα αρχίδι@!!!!!!!!!!!!

Διάβασε κι εδώ το ανέκδοτο "Οι Έλληνες, οι Τούρκοι και το εισητήριο". 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...