H διαφημιστική εταιρία "TBWA" στο Ντίσελντορφ της Γερμανίας ανέλαβε μια εκστρατεία για λογαριασμό της "Nissan" ώστε να αυξήσει το ενδιαφέρον των Γερμανών για το Ιαπωνικό supercar ώστε αυτοί να κάνουν περισσότερα test drive του ανανεωμένου ανανεωμένου "Nissan GT-R". Τι έκανε; Έβρισκε παρκαρισμένες "Porsche" και κολλούσε στο παρμπρίζ τους ένα αυτοκόλλητο όπου έδειχνε το πίσω μέρος του GT-R και έγραφε: "Θέλεις να το δεις από διαφορετική οπτική γωνία; Κανόνισε ένα test drive μέσω του www.nissan.de."
autoblog.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου