ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ BLOG ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ - ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - SHOWBIZ NEWS - SEXY - HUMOR ΚΑΙ ΑΛΛΑ

Πέμπτη 2 Ιουνίου 2016

Ανέκδοτο: Από το bar στον ψυχίατρο


Μπαίνει κάποιος στο bar και παραγγέλνει μία μπύρα. Την πίνει, ανεβαίνει στο bar, κατεβάζει τα παντελόνια του, και κατουράει γύρω γύρω.
Φρικάρει ο barman:
- Βρωμιάρικο, αηδιαστικό γουρούνι! Πώς τολμάς να έρχεσαι στο bar μου και να κατουράς! Θα σε σπάσω στο ξύλο!!
Ο άνδρας αρχίζει να κλαίει.

- Συγνώμη! Έχει καταστρέψει την ζωή μου. Δεν μπορώ να κοιμηθώ, δεν μπορώ να φάω… Το κάνω κάθε φορά που πίνω ένα ποτό. Έχω πεθάνει από την αγωνία. Σε παρακαλώ, μην με χτυπήσεις!
Τον λυπάται ο barman.
- Κοίτα, έχω έναν αδερφό που είναι ψυχίατρος. Πάρε την κάρτα του, και πήγαινε να τον δείς κάποια φορά.
Ο άνδρας αγκαλιάζει την μπάρμαν, του σφίγγει το χέρι και λέει πεντακοσια ευχαριστώ.
Σε έξι μήνες, ο άνδρας ξαναπηγαίνει πίσω στο bar, και παραγγέλνει ένα ποτό:
- Ορίστε, λέει ο barman. Καλά, εσύ δεν είσαι που…
- Ναι, εγώ είμαι. Πήγα και τον αδερφό σου. Είναι φανταστικός ψυχίατρος. Είμαι τελείως θεραπευμένος.
- Αυτό είναι θαυμάσιο. Η μπύρα κερασμένη.
Πίνει ο άνδρας την μπύρα, σκαρφαλώνει στο bar, κατεβάζει τα παντελόνια και αρχίζει να κατουράει τριγύρω!
- Μαλάκα! Νόμιζα ότι είπες ότι θεραπεύτηκες!
- Θεραπεύτηκα! Δεν με πειράζει πιά!

Διάβασε κι εδώ το ανέκδοτο "Το... σπρώξιμο". 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...