ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ BLOG ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ - ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - SHOWBIZ NEWS - SEXY - HUMOR ΚΑΙ ΑΛΛΑ

Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2015

Ανέκδοτο: Τί κάνουν οι γυναίκες τους όταν λείπουν;


Ήταν ο Ανδρέας, ο Βασίλης και ο Γιάννης και λέγανε για το πως ξέρουν τι κάνουν οι γυναίκες τους όταν λείπουν.

-Εγώ λέει ο Ανδρέας- έχω τοποθετήσει κρυφές κάμερες σε δώδεκα σημεία του σπιτιού, με ένα κεντρικό υπολογιστή στο υπόγειο που καταγράφει τα πάντα, κι έτσι ξέρω τι ακριβώς έχει γίνει στο σπίτι όσο καιρό έλειπα.
-Ααα, ποτέ δεν ξέρεις - λέει ο Βασίλης- τι γίνεται έξω από το σπίτι σου. Εγώ, εκτός από κάμερες, έχω συνδρομή σε μια υπηρεσία δορυφόρου και ξέρω ανα πάσα στιγμή που είναι η γυναίκα μου, μέσω ενός πομπού που έχω βάλει στο αμάξι της!
-Καλά σοβαρά μιλάτε; (Γιάννης) σκορπάτε τόσα λεφτά για να μάθετε τι κάνουν οι γυναίκες σας όταν λείπετε; Είστε τρελοί; Τα πράγματα είναι πολύ απλά, και κυρίως τζάμπα!!
-Για πες, λένε οι άλλοι δυο γεμάτοι ενδιαφέρον...
-Λοιπόν: όταν γυρνάω από ταξίδι, μπαίνω στο σπίτι, καλημερίζω τη γυναίκα μου, και πάω στην κρεβατοκάμαρα. Βγαίνω στο μπαλονάκι και φωνάζω: "ΜΑΡΙΑΑΑΑΑ!! ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΜΩΡΗ ΠΟΥ@@@@ ΓΕΙΤΟΝΙΣΣΑ;;"
(οι άλλοι έχουν μείνει κάγκελο)
-Και μετά;
-Μετά, βγαίνει στο μπαλκόνι της η Μαρία η γειτόνισσα, και αρχίζει:"ΕΓΩΩΩ;;; ΕΜΕΝΑ ΛΕΣ ΠΟΥ@@@;;; ΠΟΥ@@@ ΝΑ ΠΕΙΣ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΟΥ ΡΕ, ΠΟΥ ΠΡΟΧΤΕΣ ΕΒΓΑΖΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΟΛΗ ΝΥΧΤΑ, ΚΑΙ ΧΤΕΣ ......." 

Διάβασε κι εδώ το ανέκδοτο "Ο τρόπος της... πόρτας".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...