ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ BLOG ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ - ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - SHOWBIZ NEWS - SEXY - HUMOR ΚΑΙ ΑΛΛΑ

Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012

Ευτυχία Παπαλουκά: Η sexy δημοτική σύμβουλος που είπε όχι στο ΠΑΣΟΚ

Η δημοτική σύμβουλος Φιλαδέλφειας-Χαλκηδόνας διαψεύδει φήμες περί συμμετοχής της στα ψηφοδέλτια του ΠΑΣΟΚ στη Β’ Αθηνών. Μπορεί η τάση των κομμάτων τα τελευταία χρόνια να θέλει τις υποψήφιες γυναίκες ψηλές, ξανθιές.... και όμορφες, ωστόσο η κυρία Ευτυχία Παπαλουκά φαίνεται πως θα αποτελέσει την εξαίρεση στον κανόνα αφού είπε όχι στα έδρανα της Βουλής για να κρατήσει τη θέση της στην τοπική αυτοδιοίκηση!
 
Δημοτική Σύμβουλος Φιλαδέλφειας-Χαλκηδόνας έχει κάνει τους πάντες να παραμιλάνε τόσο με την παρουσία της όσο και με την εργατικότητά της. Άλλωστε, κάνει πραγματικότητα αυτό που είχε υποσχεθεί και προεκλογικά. Να βοηθά στην επίλυση τοπικών προβλημάτων και να αναδεικνύει τα πολιτιστικά δρώμενα της περιοχής της.

Την περασμένη βδομάδα, δημοσιεύματα του internet έκαναν λόγο για συμμετοχή της στα ψηφοδέλτια του ΠΑΣΟΚ στη Β’Αθηνών ενώ πληροφορίες την παρουσίαζαν να τάσσεται στο πλευρό του κ.Βενιζέλου. Η ίδια ωστόσο, τόσο από την προσωπική της σελίδα στο Facebook όσο και με επιστολή της σήμερα, διαψεύδει τις φήμες κατηγορηματικά ενώ τονίζει πως έχει διαγραφεί από το ΠΑΣΟΚ για λόγους έλλειψης της λεγόμενης κομματικής πειθαρχίας…





Συγκεκριμένα η ανακοίνωσή της αναφέρει:

«Ό,τι και να διαβάσετε σε διάφορες ιστοσελίδες σχετικά μ’ εμένα και τη δήθεν εμπλοκή μου στις επικείμενες εθνικές εκλογές, ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα. Παρά τις όποιες προτάσεις ή και πιέσεις που δέχθηκα το τελευταίο διάστημα, δεν σκοπεύω σε καμία περίπτωση να θέσω υποψηφιότητα για βουλευτής στη Β’ Αθηνών, όπως κάποιοι φίλοι διάβασαν σε διάφορα δημοσιεύματα. Η ενασχόλησή μου με τα κοινά περιορίζεται και θα συνεχίσει να περιορίζεται στη δράση μου ως δημοτική σύμβουλος στο δήμο Φιλαδέλφειας – Χαλκηδόνας, αποκλειστικά δηλαδή στην Αυτοδίοικηση. Όλα τα άλλα σενάρια είναι φανταστικά και πολύ φοβάμαι πως ίσως να εμπεριέχουν στοιχεία δόλου. Όσον αφορά τη σχέση μου με το ΠΑΣΟΚ είναι γνωστό πως έχω διαγραφεί παλαιότερα για λόγους έλλειψης της λεγόμενης κομματικής πειθαρχίας, όταν στήριξα το Γιώργο Αποστολάκη στις προηγούμενες δημοτικές εκλογές ενάντια στις γραμμές του κόμματος και έκτοτε δεν έχω ανανεώσει την κομματική μου ‘ταυτότητα’».

 
protothema

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...