ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ BLOG ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ - ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - SHOWBIZ NEWS - SEXY - HUMOR ΚΑΙ ΑΛΛΑ

Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2011

Ο Κώστας Βουτσάς ήταν "Μες Στην Καλή Χαρά"

Ο Κώστας Βουτσάς ήταν καλεσμένος της Ναταλίας Γερμανού και της εκπομπής «Μες στην καλή χαρά» το πρωί του Σαββάτου.
Ο 79χρονος ηθοποιός με το γνωστό του χιούμορ ξεκαθάρισε: «Δεν κάνω παρέα με συνομηλίκους μου, γιατί κάνουμε το X-Factor της πίεσης» ενώ τόνισε πως δεν του αρέσει να τον αποκαλούν «Κύριο Βουτσά», αλλά απλώς με το όνομά του.


Επίσης, αποκάλυψε πως στο παρελθόν έχασε την ευκαιρία να πρωταγωνιστήσει σε μια ταινία του Χόλιγουντ με την Τζέιν Φόντα, επειδή δεν ήξερε να μιλάει αγγλικά, αν και ο σκηνοθέτης τον είχε ήδη επιλέξει.

Ακόμα, ο Κώστας Βουτσάς μίλησε για την αγάπη του με το θέατρο: «Εγώ δεν κουράζομαι. Είναι ευτυχία να δουλεύω» ενώ για τις αμοιβές που λάμβανε τη «χρυσή» εποχή του ελληνικού κινηματογράφου τόνισε: «Η Βουγιουκλάκη μας ανέβασε τα μεροκάματα. Όταν ο βασικός μισθός ήταν 1400 δραχμές, εγώ έπαιρνα 6000 δραχμές μεροκάματο. Και αυτό χάρη στην Αλίκη. Της έλεγαν "έλα να παίξεις" και έλεγε "φτιάξτε το θέατρο για να παίξω".  Και φτιάχνανε καμαρίνια και λοιπά».

Τέλος, περιέγραψε ένα περιστατικό από την πολυτάραχη προσωπική του ζωή: «Η Σπεράντζα Βρανά πήγε να ράψει νυφικό για να παντρευτούμε όταν έλαβε το προσκλητήριο του γάμου μου με την Έρρικα Μπρόγιερ» ενώ πρόσθεσε: «Τουλάχιστον στις γυναίκες μου, αν τα έφτιαχνα με μια άλλη κυρία, άφηνα την περιουσία στην προηγούμενη κυρία. […] Αν δεν είχα τη Θεανώ, την καλή μου τη γυναίκα, σήμερα θα ήμουν σε ΚΑΠΗ!».

yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...