Αυτοπροσώπως από τη Διεθνή Έκθεση της Φρανκφούρτης όπου η νέα 911 Carrera είναι απλά η βασίλισσα του event. Πολλοί λένε ότι η Γερμανία είναι ξενέρωτη. Και οι γερμανοί επίσης. Όμως ή έχουν μείνει με απωθημένα από τη δεκαετία του '60 όπου το μεταναστευτικό σύνδρομο έχει αφήσει απωθημένα μέσα από τις ατέλειωτες λάντζες είτε απλά δεν έχουν πάει ποτέ. Προσπερνώ στα γρήγορα πως το Βερολίνο είναι απλά μέσα στο top 3 των ευρωπαϊκών προορισμών με άποψη, ότι συναντάς πολύ ωραίο κόσμο στα bars του Μονάχου που - όχι δεν κοιμάται από τις 9, πως οι διαδρομές γύρω από το Μέλανα Δρυμό είναι σκέτη αρρώστια για όσους λατρεύουν να οδηγούν ή πως εδώ μπορείς επιτέλους να τελικιάσεις το αυτοκίνητο σου στις autobahn χωρίς όρια.
Α.. έχει και καταπληκτικό φαγητό, ειδικά αν σου αρέσει το κρέας ή απλά μπορείς να ανακαλύψεις την κρυφή γοητεία της σούπας. Είμαι εδώ λοιπόν, σήμερα στην Φρανκφούρτη - περισσότερο επιχειρηματικό κέντρο αλλά και πάλι απρόσμενα φιλικό - για το μεγαλύτερο event στον κόσμο του αυτοκινήτου. Και είναι υπέροχα...
Α.. έχει και καταπληκτικό φαγητό, ειδικά αν σου αρέσει το κρέας ή απλά μπορείς να ανακαλύψεις την κρυφή γοητεία της σούπας. Είμαι εδώ λοιπόν, σήμερα στην Φρανκφούρτη - περισσότερο επιχειρηματικό κέντρο αλλά και πάλι απρόσμενα φιλικό - για το μεγαλύτερο event στον κόσμο του αυτοκινήτου. Και είναι υπέροχα...
Αυτό επίσης που είναι το ακριβώς αντίθετο της σούπας είναι το λάβαρο της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Η Porsche εννοώ.. Με οικονομικά μεγέθη - που είναι και αυτό που πονάει στην ημεδαπή - το τελευταίο εξάμηνο η Porsche πούλησε 36.8% περισσότερα αυτοκίνητα σε σχέση με πέρυσι. Συγκεκριμένα 60.659 ευτυχείς ιδιοκτήτες παρέλαβαν ΤΟ μωρό. Η διαφορά μεταξύ ευφορίας και εφορίας είναι όση χωρίζει την ημεδαπή με άλλες αγορές που μπορείς να χαίρεσαι επειδή μπορεί… που ξέρεις, να μπορείς να πάρεις την πρώτη σου 911.
Η νέα Carrera έχει το ταλέντο να ενθουσιάζει όσους αγαπούν τα αυτοκίνητα. Θα μου πεις και τι μας νοιάζει εμάς που την έχουμε ακούσει με τα ποδήλατα; Εννοείται το τελευταίο για λόγους πενίας και ουχί για διάπλαση γάμπας. Εν πάση περιπτώσει, η ιστορία με τα ωραία, ακριβά αυτοκίνητα είναι σαν να σου τύχει γυναίκα μπάζο. Μήπως αυτό σημαίνει πως δεν θα σου γυρίζει το μάτι κάθε φορά που θα περνάει δίπλα η θεά; Ε, το ίδιο είναι.
Όπως κάποτε τα περιοδικά αυτοκινήτου πουλούσαν πιο πολύ όταν το αυτοκίνητο ήταν απωθημένο το ίδιο, μη σου πω και περισσότερο σου βγαίνει το μάτι όταν βλέπεις – σπανίως πια – ένα supercar. Για αυτό και γράφω τώρα. Με το που είδα τις πρώτες φωτογραφίες της θεάς… Το πιο διαχρονικό σπορ αμάξι στον πλανήτη είναι εδώ. Αρχικά μου έκανε πιο πολυτελές μέσα από όσο απαιτεί ένα ξεκάθαρο sports car αλλά και με μια αύρα αστονμαρτινσμού στο πίσω μέρος. Αλλά το μπροστινό και κυρίως τα ¾ σκοτώνουν. έχουν τον τρόπο τους, λίγο λίγο εδώ και μισό αιώνα να εξελίσσουν το μαγικό concept και να το εκλεπτύνουν στις λεπτομέρειες. Δεν είναι εύκολο να είσαι σταθερά το κορυφαίο σε αίσθηση και χαρακτήρα spoet coupe στον κόσμο και την ίδια στιγμή να κουβαλάς το μοτέρ εκεί που κάποτε το είχε ο σκαραβίος. Απίστευτο know how, εξέλιξη μέσα από τους αγώνες και τελικά νίκη της ανθρώπινης εφευρετικότητας απέναντι στους φυσικούς νόμους.
Φαρδιά καπούλια, hi tech ιχνοστοιχεία αλλά και μερικές λεπτομέρειες που δείχνουν πως η νέα Carrera θα κάνει μεγάλη καριέρα. Λεπτομέρειες όπως το για πρώτη φορά μεγαλύτερο μεταξόνιο για μεγαλύτερη σταθερότητα και πιο φιλική συμπεριφορά στο όριο. Η νέα γενιά πιο δυνατών αλλά κυρίως πιο οικονομικών κινητήρων.
Έτσι για την ιστορία η απλή Carrera των 350 ίππων καίει μόλις 8.2 λίτρα/100 χλμ ενώ είναι το πρώτο μοντέλο της Porsche που εκπέμπει λιγότερο από 200 γρ. CO2. Ψιλά γράμματα, ε; Για μια χώρα που η ζωή γίνεται ποδήλατο, μάλλον ναι, αλλά και λίγο μπανιστήρι στους δίπλα δεν βλάπτει…
Database
Porsche 911 Carrera
Κυβικά: 4.4 και 3.8 λίτρα
Δύναμη: 350 και 400 ίπποι αντίστοιχα
0-100: έως 4.1΄΄
Τελική: 300+ χλμ/ώρα
Κατανάλωση: έως 8.2 λίτρα/100 χλμ
Χρήμα: αναμένεται
Oh yes: το techno look, ο συνδυασμός επιδόσεων και οικονομίας, το για πρώτη φορά παγκοσμίως 7τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, το στυλ που δεν πεθαίνει, οι υποσχέσεις για ακόμα πιο thrilling εμπειρία
No, thanks: διατηρώντας τις επιφυλάξεις μας για το ηλεκτρομηχανικό τιμόνι. Κάπως overloaded εσωτερικό.
porsche.com, yupi.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου