ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ BLOG ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ - ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - SHOWBIZ NEWS - SEXY - HUMOR ΚΑΙ ΑΛΛΑ

Παρασκευή 8 Ιουλίου 2011

Συνέντευξη: Χρύσα Πουρσανίδου - όσα έμαθε ο δρόμος στην πιο sexy dj

Το concept ''άντρας και καλά ακριβό αυτοκίνητο'' νομίζω πως έχει αρχίσει να ξεθωριάζει. Αρκετά με αυτό το κλισέ. Προσωπικά, δεν κρίνω τον άλλον από αυτό που οδηγεί.’’
‘’Στο δρόμο με ενοχλεί το τελείως μπρουτάλ πέσιμο.. Εντάξει, όλες κολακευόμαστε αλλά προτιμώ κάτι έξυπνο, πιο πρωτότυπο. Τα άλλα κάπου τα βαριέσαι.’’
‘’Η φωτογράφηση έγινε για το ημερολόγιο του 2011 του Evonet…Η ιδέα ήταν Hot Girls - Fast Cars. Συγκεντρώθηκαν  πολλοί που είναι τρελαμένοι με τα Mitsubishi Evo. Πολύ δυνατά αυτοκίνητα... Νομίζω όμως πως τις τέσσερις πόρτες τις έχουν για το άλλοθι του οικογενειάρχη.’’


Stars & Cars




‘’Η διαδρομή που μου αρέσει είναι η παραλιακή. ΟΚ, είναι αρκετά προβλέψιμη η απάντηση, αλλά εγώ φταίω που είναι τόσο ωραία;  Ειδικά από Βούλα και μετά, Βουλιαγμένη και όσο πάει… μέχρι το Σούνιο.’’



‘’Στο δρόμο μου αρέσει να ακούω Nitro Radio 102.5 και γενικά λατρεύω τη mainstream και house μουσική. Σαν κι αυτά δηλαδή που παίζω κάθε Τετάρτη βράδυ στο  club Mish Mash. Το λέμε Black Out party. Στο Γκάζι. Να έρθετε.’’



‘’Το αυτοκίνητο που τρελαίνομαι είναι η Maserati GranTurismo’. Η καινούργια ειδικά που νομίζω πως είναι πολύ κλασάτη. Όχι ότι η προηγούμενη μου κακοπέφτει. Γενικώς μου αρέσουν τα ιταλικά supercars. ’’










‘’Αλλά δεν συμπαθώ το Fiat 500. Παρότι είναι ιταλικό. Αλλά δεν είναι supercar… Χα, χα. Παραείναι χαριτωμένο. Δεν είναι του χαρακτήρα μου.’’



‘’Σεξ στο αυτοκίνητο; Χμμμμ… δεν είναι το καλύτερο μου. Προτιμώ έξω από το αυτοκίνητο (γέλια).’’










'’Ο καλύτερος οδηγός που είχα ποτέ ήταν ένας φίλος μου. Ήξετε πολλά από αυτοκίνητα, είχε ανεβάσει την οδήγηση στα όρια της τέχνης. Επικοινωνούσε με το μηχάνημα.’’



‘’Κρίμα όμως… Γιατί ο χειρότερος συνοδηγός ήμουν εγώ. Πήγαινε πολύ γρήγορα και γενικά φοβάμαι πολύ.’’



‘’Είχα ένα ατύχημα στα 22 μου με αυτοκίνητο και μου έμεινε κάτι με την ταχύτητα. Κλείνω τα μάτια….’’



‘’Και μπορεί να μου αρέσουν τα αυτοκίνητα, να έχω μπει σε πολύ γρήγορα αλλά πλέον δεν οδηγώ. Δεν θέλω… για την ώρα τουλάχιστον.’’



‘’Κινούμαι, λοιπόν, με ταξί, με μετρό που είναι και μια χαρά για την εποχή που όλοι μαζεύονται – οικονομικά εννοώ- αλλά μου αρέσουν και οι βόλτες στην πόλη τα βράδια με αυτόν που είμαι ερωτευμένη… Όλη η ιστορία στη ζωή και στο δρόμο είναι η θετική ενέργεια. Είτε οδηγείς, είτε σε πηγαίνουν.’’

yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...