ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ BLOG ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ - ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - SHOWBIZ NEWS - SEXY - HUMOR ΚΑΙ ΑΛΛΑ

Τρίτη 26 Απριλίου 2011

Συνέντευξη: Μιχάλης Ζαμπίδης - από τη θέση του οδηγού

Ποιός θέλει να κάνει τον μάγκα στο φανάρι;

''Πιο παλιά έκανα διάφορες αλητείες και στο δρόμο. Τώρα έχω ηρεμήσει όμως’’.

‘’Είναι σημαντικό να αποκτάς την αίσθηση του κινδύνου και να μη ρισκάρεις χωρίς λόγο’’.

’’Τώρα οδηγώ ένα Jeep Wrangler και ένα Smart για μέσα στην πόλη’’.


‘’Θα γεμίσω μια πρώτη, μια δευτέρα και μέχρι εκεί. Γενικά δεν τρέχω πολύ’’.

‘’Στο δεξί κάθισμα θέλω να έχω την κοπέλα μου, που με ηρεμεί ψυχοσωματικά. Με τόση ένταση που περνάω στο ρινγκ αυτός είναι ο τύπος γυναίκας που χρειάζομαι’’.

’’Τα αυτοκίνητα των ονείρων μου είναι το Dodge Viper,  το οποίο και θεωρώ πολύ αντρικό αυτοκίνητο, με τέτοια ιπποδύναμη και χωρίς ηλεκτρονικά βοηθήματα. Αλλά και η Ferrari F430 Spider που είναι απλά κορυφαία’’.

‘’Για κάποιο λόγο δεν μου αρέσουν οι Lamborghini. Εννοείται ότι είναι καλά αυτοκίνητα. Και πολύ δυνατά. Αλλά αισθητικά κάπως μου κάνουν. Υπερβολικές; Ίσως..’’.

‘’Πιο παλιά έκανα πολλά χιλιόμετρα πάνω κάτω στην πόλη. Τώρα μετακόμισα στα νότια και καθώς έχω ανοίξει το γυμναστήριο μου στη Γλυφάδα οι αποστάσεις είναι μικρότερες’’.

‘’Η διαδρομή που απολαμβάνω είναι γενικά η παραλιακή. Μου αρέσει ο ήλιος, η θάλασσα και πλέον όχι οι σφήνες’’.

...Και αν σου έχουν ξεφύγει μερικά στιγμιότυπα από τα κροσέ του Iron Mike, δες το video που ακολουθεί. Εδώ είναι περισσότερο νευρικός από ότι στο δρόμο.




yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...