ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ BLOG ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ - ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - SHOWBIZ NEWS - SEXY - HUMOR ΚΑΙ ΑΛΛΑ

Σάββατο 19 Φεβρουαρίου 2011

Ελένη Μενεγάκη: Πρώτα ίδρωσε και μετά... παραλίγο να λιποθυμήσει!

Απανωτά της ήλθαν το πρωί της Τρίτης (15/02) τα χτυπήματα της Ελένης, που πρώτα ίδρωσε και μετά παραλίγο να λιποθυμήσει στον αέρα.
Στην αρχή, η Ελένη είχε καλεσμένο το συγκρότημα Μέλισσες, το οποίο μάλιστα τραγούδησε «ζωντανά» και όχι play back.
Μόλις ολοκλήρωσαν τα πρώτα κομμάτια τους, τα μέλη του συγκροτήματος άρχισαν την κουβέντα με την παρουσιάστρια. «Κάπου είχατε πάει πριν από λίγες ημέρες…» τους είπε η Ελένη κι εκείνοι άρχισαν να ψάχνονται τι ακριβώς εννοεί η παρουσιάστρια. «Στα Madwalk» της απάντησαν, αλλά η Ελένη επέμεινε. Πού να ήξερε τι την περίμενε… «Όχι όχι κάπου αλλού είχατε πάει και δεν μπορώ να θυμηθώ πού»… τους είπε.
«Στην Κύπρο!» απάντησαν οι Μέλισσες, αλλά δυστυχώς για την Ελένη δεν έμειναν εκεί. 


«Ηταν την ημέρα που σε είδαμε στο αεροδρόμιο!», είπαν στην Ελένη γεμάτοι χαρά από την διαπίστωση που έκαναν κι εκεί ήταν που η οικοδέσποινα άρχισε να… ιδρώνει…
«Εσύ πώς πέρασες εκεί που πήγες;» την ρώτησαν, εμφανώς πρόθυμοι να μάθουν όλες τις λεπτομέρειες του ταξιδιού της, αφού ήταν πασιφανές ότι τους είχε «πετύχει» στο αεροδρόμιο.
Σημειώνουμε ότι πριν από λίγες ημέρες, η Ελένη είχε αποδράσει για ρομαντικό weekend στο Λονδίνο, με τον Ματέο-Μάκη-Μαθιό και μάλιστα, σύμφωνα με φήμες η εκπομπή της περασμένης Παρασκευής ήταν μαγνητοσκοπημένη!
«Εγώ καλά πέρασα, γιατί πάντα όπου πάω, πηγαίνω για να περάσω καλά, αυτός είναι ο στόχος μου, οπότε δεν έχω κανέναν λόγο να σας πώ ότι δεν πέρασα όμορφα», τους απάντησε, πήρε βαθιά ανάσα και συνέχισε:
«Ακούστε παιδιά: Επειδή έχω αρχίσει να ιδρώνω, πείτε εσείς τα κομμάτια που έχετε να πείτε και εγώ θα λέω αυτά που πρέπει να πω. Εσείς μόνο θα τραγουδάτε!», τους υπενθύμισε, κοντεύοντας να λιποθυμήσει στον αέρα.
Αυτό ήταν το πρώτο περιστατικό.
Λίγη ώρα αργότερα, συνομιλώντας με μια τηλεθεάτρια, η Ελένη της ζήτησε να διαλέξει ένα δώρο: «Ε, τώρα τι να σου πω κι εγώ», της απάντησε η τηλεθεάτρια «να ρωτήσω την μαμά μου που έχετε την ίδια ηλικία να μου πει!»
Της είπε ότι έχει την ίδια ηλικία με την μαμά της! Μετά το ταξιδάκι στο Λονδίνο με τον Ματέο που βγήκε στην φόρα, ενώ ουσιαστικά ήταν κοινό μυστικό, της είπαν ότι έχει την ηλικία της… μαμάς!
Μα λέγονται βρε παιδιά αυτά τα πράγματα; Ησυχάστε λιγάκι… Θα πάθει τίποτα το κορίτσι και είναι και ερωτευμένο…

cosmo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...