ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ BLOG ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ - ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - SHOWBIZ NEWS - SEXY - HUMOR ΚΑΙ ΑΛΛΑ

Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

Συνέντευξη: Fergie - η ζωή της μακριά από τις καταχρήσεις

Σε μία άκρως συναισθηματική συνέντευξη, η Fergie μιλάει για τη ζωή της μακριά από καταχρήσεις και το ταξίδι μέχρι την απεξάρτηση.
Για την προσπάθειά της αυτή, η τραγουδίστρια των Black Eyed Peas μίλησε σε αμερικανικό περιοδικό εξηγώντας: «Δεν υποστηρίζω ότι είμαι νηφάλια αυτή τη στιγμή, αυτό θα ήταν εντελώς παραπλανητικό, αλλά προσπαθώ», είπε και συμπλήρωσε: «Πίνω αλκοόλ, άλλωστε ο πατέρας μου είναι οινοποιός και το κρασί είναι πραγματικά απολαυστικό, αλλά θα πρότεινα σε εθισμένα άτομα να μην έχουν καμία επαφή με οποιαδήποτε ουσία», σχολίασε η τραγουδίστρια πραγματικά ανήσυχη.

Η Fergie θέλοντας να μοιραστεί την εμπειρία της και να συμβουλέψει τα νεαρά κορίτσια, τα παρότρυνε να κοιτάνε τη θετική πλευρά της ζωής και να κάνουν τα όνειρά τους πραγματικότητα: «Είχα το δικό μου προσωπικό ταξίδι και νιώθω πραγματικά ευλογημένη που είμαι ζωντανή».

Δεν δίστασε ακόμη να αναφέρει πως «Υπήρχε περίοδος στη ζωή μου που πολλοί δεν πίστευαν σε μένα», ενώ συνεχίζει εξηγώντας πως «συνέχισα να έχω εμπιστοσύνη στο εαυτό μου, και συχνά έψαχνα την απάντηση στο ερώτημα "πού θα είμαι σε πέντε χρόνια;" Αυτό με ταρακούνησε και τότε διαπίστωσα ότι ήμουν έτοιμη για το επόμενο βήμα».

yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...