ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ BLOG ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ - ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - SHOWBIZ NEWS - SEXY - HUMOR ΚΑΙ ΑΛΛΑ

Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

Συνέντευξη: Δημήτρης Σκαρμούτσος - τα τατουάζ του, η νέα σύντροφος, η εμπειρία του στο «Master Chef» και η αγάπη του για τη μαγειρική

«Είμαι πάρα πολύ ήρεμος γενικώς. Όταν στραβώσω όμως, στραβώνω πάρα πολύ. Και αυτό είναι κακό. Βέβαια, δεν γίνεται συχνά. Γίνεται πολύ σπάνια», εξήγησε ο Δημήτρης Σκαρμούτσος σε συνέντευξή του στη ραδιοφωνική παραγωγό του Sfera 102,2 Μαριάντα Πιερίδη και τη δημοσιογράφο Χρίσλα Γεωργακοπούλου. «Όταν ήμουν μικρός, επειδή ήμουν ατίθασο μυαλό, θύμωνα πιο εύκολα. Πλέον το έχω “δουλέψει” και το έχω φέρει στο μίνιμουμ» πρόσθεσε. Στην ίδια συνέντευξη απάντησε σε πολλές ερωτήσεις για την προσωπική του ζωή:

Για τα τατουάζ του:
«Ο λόγος που κάνεις το τατουάζ είναι για να πεις κάτι στον εαυτό σου ή για να κρατήσεις κάτι, να θυμάσαι. 
Γιατί -καλώς ή κακώς- η μνήμη φεύγει. Αλλά αν κάτι είναι χαραγμένο πάνω σου, μόλις το κοιτάξεις, θα το θυμηθείς. Έχω κάνει πολλά τατουάζ, κάποια έχουν να κάνουν και με γυναίκες που πέρασαν από τη ζωή μου. Αλλά δεν σημαίνει κάτι αυτό. Απλά ήθελα να κρατήσω κάποιες αναμνήσεις από συγκεκριμένους ανθρώπους. (…) Γενικώς, επειδή έχω περάσει λίγο άσχημα στη ζωή μου, στα 20 μου, πολλά από τα τατουάζ μου έχουν να κάνουν με τη δύναμη, με το “παίρνω δύναμη”. Είναι από θεότητες διαφόρων πολιτισμών που σχετίζονται με αυτή. Προσπαθούσα να πάρω δύναμη με αυτόν τον τρόπο. Άλλα είναι από ταξίδια που έχω κάνει ανά τον κόσμο. Γιατί ήθελα να κρατήσω μνήμες από χώρες που ίσως δεν θα τις θυμόμουν αργότερα. Αρκετά επίσης είναι για το γιο μου, που τον αγαπάω πάρα πολύ. Είναι εννέα χρονών, μένει στην Κρήτη και είναι ένας κούκλος».

Έχει μετανιώσει για κάποιο τατουάζ που έχει κάνει:
«Δεν υπάρχει περίπτωση να μετανιώσω. Όλα θέλω να τα βλέπω. Κι ας πονάει. Ο πόνος είναι καλός».

Αν και αρνήθηκε να αποκαλύψει πόσα διαζύγια έχει πάρει στη ζωή του, σχολίασε σχετικά με τη λήξη ενός γάμου:
«Είναι η κακή στιγμή, η κακιά ώρα. (…) Δίνω τρεις μήνες. Αν τα πράγματα δεν πηγαίνουν καλά, φεύγω».

Διαγράφει εύκολα ανθρώπους;
«Έχω βάλει πολλά "Χ". Έχω πολλή υπομονή και δίνω δεύτερες, τρίτες, τέταρτες ευκαιρίες. Όταν όμως, παρ’ όλα αυτά, δεν ανταποκρίνονται, βάζω "Χ" και φεύγω. Γιατί δεν γίνεται, ταλαιπωρείσαι εσύ ο ίδιος».

Εκφράζει τα συναισθήματά του στις σχέσεις;
«Εννοείται. Πάντα. Δεν κρατάω. Είμαι εκδηλωτικός άνθρωπος. Δεν κρατάω ποτέ αυτά που έχω μέσα μου. Τις περισσότερες φορές τρώω τα μούτρα μου. Κάποιες μου “κάθεται”».

Τι κοιτάει πρώτο σε μια γυναίκα;
«Τα μάτια. Τα μάτια λένε πολλά. Όταν ήμουν πιο μικρός, δεν κοίταζα μάτια. Κοίταζα άλλα σημεία».

Είναι μόνος του αυτή την περίοδο;
«Η αλήθεια είναι ότι όχι. Έχω το κοριτσάκι μου που είναι μια καταπληκτική γυναίκα. Δεν είμαστε πολύ καιρό μαζί. Δεν περνάμε πολλές ώρες μαζί, γιατί δεν έχω πολύ χρόνο, αλλά αυτό την κάνει και τόσο σημαντική, ότι καταλαβαίνει. Και αυτός είναι ένας λόγος για να μείνεις με έναν άνθρωπο. Όταν καταλαβαίνει τις ανάγκες σου και δεν γίνεται πιεστικός. Δεν υπάρχει πιο σημαντικό πράγμα σε μια σχέση. (…) Εννοείται ότι αγαπάει το σκύλο μου. Το αντίθετο για μένα είναι λόγος χωρισμού».


«Η μαγειρική είναι αγάπη. Κι εγώ τη μαγειρική την αγαπάω πάρα πολύ. Είναι το μόνο πράγμα -μετά από αρκετές σχέσεις- που έχει μείνει στη ζωή μου για πάντα» είπε ο κριτής του «Master Chef», αποκαλύπτοντας ότι δεν ήθελε από μικρός να ασχοληθεί επαγγελματικά με τη μαγειρική, αλλά το έκανε για πρώτη φορά όταν βρέθηκε για σπουδές Οικονομικών στην Αμερική: «Ξεκίνησα από ανάγκη, γιατί τα πανεπιστήμια στην Αμερική είναι πολύ ακριβά και έπρεπε κάπου να δουλεύω. Υπήρχαν οι βάσεις από τη μαμά και τη γιαγιά, απλά τη δεκαετία του '80 στην Ελλάδα δεν έλεγες ότι θα γίνεις μάγειρας. Δεν υπήρχε αυτό το πράγμα, δεν ήταν αποδεκτό. Έφυγα, απελευθερώθηκα, γνώρισα τις κουζίνες από ανάγκη στην αρχή και μετά το λάτρεψα. Γιατί έτσι είναι η μαγειρική. Ή τη λατρεύεις ή τη μισείς. Δεν υπάρχει ενδιάμεσο».

Εξήγησε ακόμα πως όταν δέχτηκε την πρόταση για το τηλεοπτικό πρόγραμμα του Mega, ήταν πολύ διστακτικός: «Δεν είμαι ο τηλεοπτικός άνθρωπος. Γι’ αυτό και όταν μου έγινε η πρόταση ήταν λίγο περίεργο και στην αρχή έλεγα όχι. Βέβαια, δεν κρύβω ότι ο λόγος που τελικά δέχτηκα ήταν καθαρά τα χρήματα. Όχι ότι είναι πάρα πολλά, αλλά είναι οι εποχές δύσκολες», είπε. Δεν έκρυψε μάλιστα και την αρχική του αντίδραση στην είδηση πως η Ευγενία Μανωλίδου θα αναλάβει την παρουσίαση της εκπομπής: «Όταν μου είπαν ότι η Ευγενία θα παρουσιάζει το "Master Chef", ήμουν ο πρώτος που λίγο στράβωσα. Και ήταν λάθος μου. Γιατί έκανα αυτό που κάνουν άλλοι άνθρωποι σε μένα κι εγώ κατακρίνω. Δηλαδή από αυτά που είχα ακούσει, χωρίς να την έχω δει, χωρίς να την έχω ζήσει τη γυναίκα, σκέφτηκα αρνητικά. Θα σας πω τα εξής: Είναι καταπληκτική, φοβερή στη δουλειά της, είναι πολύ ευαίσθητος άνθρωπος, πολύ ευγενικός και πολύ διακριτική, που είναι σημαντικό. Ποτέ δεν έχει φωνάξει, ποτέ δεν έχει κάνει φασαρία για τα ωράρια — και μιλάμε για γυρίσματα ωρών».

Εξήγησε ακόμα πως δεν παρακολουθεί συχνά ο ίδιος την εκπομπή, αφού δεν προλαβαίνει: «Δεν βλέπω τηλεόραση, όχι γιατί δεν μου αρέσει, αλλά γιατί δεν έχω χρόνο. Γυρνάω σπίτι, βγάζω βόλτα το σκύλο μου που τον λατρεύω, και μετά προτιμώ για να ηρεμήσω είτε να πάω καμιά βόλτα είτε να διαβάσω κανένα βιβλίο».

Τέλος, όταν ρωτήθηκε αν με όλη αυτή την προβολή νιώθει πρωταγωνιστής, απάντησε: «Σε καμία περίπτωση. Είμαστε τρεις άνθρωποι που έχουμε πάει πενταήμερη στην τηλεόραση. Πάμε στα γυρίσματα και περνάμε τόσο καλά, που είναι σαν να είμαστε πενταήμερη. Κι αυτό βγαίνει, και χαίρομαι πάρα πολύ γι’ αυτό», ενώ σχετικά με το αν θα δεχόταν να παρουσιάσει μια εκπομπή που δεν θα είχε σχέση με τη μαγειρική, είπε: «Όχι, δεν θα μπορούσα να κάνω κάτι άλλο. Νομίζω ότι δεν θα ήμουν καλός σε κάτι άλλο. Τη μαγειρική την αγαπώ, την ξέρω και είμαι καλός σε αυτό. Αν έκανα κάτι άλλο, νομίζω ότι θα γινόμουν ρεζίλι και αυτό δεν το θέλω σε καμία περίπτωση».

yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...