ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ BLOG ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ - ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - SHOWBIZ NEWS - SEXY - HUMOR ΚΑΙ ΑΛΛΑ

Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010

Συνέντευξη: Δημήτρης Σκαρμούτσος - οι σχέσεις του με τις γυναίκες, το αλκοόλ και τα ναρκωτικά

Μία αποκαλυπτική συνέντευξη έδωσε στην Lifo, ο κριτής του Master Chef, Δημήτρης Σκαρμούτσος και μίλησε για την προσωπική του ζωή , την μαγειρική και τα τατουάζ.

Για το πως ξεκίνησε να ασχολείται με την μαγειρική: «Πάντα υπήρχε μέσα μου το μικρόβιο της μαγειρικής. Τη δεκαετία του '80 όλοι στην Ελλάδα μεγαλώσαμε με τις μανάδες μας να μαγειρεύουν όλη μέρα. Απλά, τότε δεν υπήρχε περίπτωση να πεις στους γονείς σου ότι θέλεις να γίνεις μάγειρας. Όλοι ήθελαν να γίνουν γιατροί και δικηγόροι, άντε, και στην ξεφτίλα οικονομολόγοι. Στην Αμερική, όμως, είχε μεγάλη άνθηση το επάγγελμα του μάγειρα και είχαν αρχίσει να ξεπηδούν πολλά ταλέντα.
Σκέψου ότι τότε ο Ματσουχίσα του Nobu ήταν ένας αποτυχημένος εστιάτορας στην Αλάσκα και ήρθε στο Λος Άντζελες και άνοιξε ένα σουσάδικο του συρμού. Μετά, όταν έσκασαν οι ηθοποιοί και οι celebrities, έγινε το μεγάλο «μπαμ» και έγινε και αυτός μεγάλος σταρ»

Για την προσωπική του ζωή: «Στη ζωή μου ήμουν πολλές φορές τυχερός και πολλές άτυχος. Πάντα ήμουν τυχερός στο θέμα της δουλειάς, αλλά άτυχος στα υπόλοιπα. Άπειρες αποτυχημένες σχέσεις, άπειροι αποτυχημένοι γάμοι, εθισμοί φοβεροί σε αλκοόλ και ναρκωτικά. Το μόνο που πήγαινε καλά ήταν πάντα η δουλειά μου και αυτή ήταν που με έφερνε στα ίσια. Δεν υπάρχει χρόνος για προσωπική ζωή πια. Ξεκινάω 6 το πρωί και πάω στο μαγαζί για να κάνω προετοιμασία, φεύγω, πάω στα γυρίσματα, μετά επιστρέφω στο μαγαζί, το βράδυ γυρνάω σπίτι, βγάζω το σκύλο βόλτα και κοιμάμαι. Και την επόμενη πάλι τα ίδια»

Για τα τατουάζ του: «Δεν θυμάμαι πότε έκανα το πρώτο μου τατουάζ, αλλά πρέπει να ήταν στον Τζίμη στην Πλάκα, τότε που ήταν ένα πολύ καλτ μέρος. Το πρώτο μου αμερικανικό το έκανα σε ένα παλιό τατουατζίδικο του '30 στο λιμάνι του Long Beach. Πάντως, αν είχα χέρι, θα γινόμουν σίγουρα τατουατζής. Αλλά, εγώ πάω να ζωγραφίσω καμηλοπάρδαλη και βγαίνει κότα».

yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...