ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ BLOG ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ - ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - SHOWBIZ NEWS - SEXY - HUMOR ΚΑΙ ΑΛΛΑ

Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013

Αυτό είναι το άγνωστο πρόβλημα υγείας της Κωνσταντίνας Σπυροπούλου

Για πρώτη φορά η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου αποκαλύπτει τον γολγοθά που πέρασε με την υγεία της αλλά και το αν προσέχει το σώμα της...

Κάθε εμπόδιο για καλό, λέει ο λαός και η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου φαίνεται να ασπάζεται την ίδια άποψη!

Πρόσφατα πέρασε μία περιπέτεια με την υγεία της, κάτι που της στοίχισε τόσο ψυχολογικά, όσο και σε επίπεδο εμφάνισης, αφού της πρόσθεσε κάποια κιλά, τα οποία και τελικά έχασε με σωστή διατροφή και άσκηση!

Η ίδια σε συνέντευξή της στο Big Fish δεν αρνήθηκε να μιλήσει για όσα πέρασε, αλλά και για το αν συνεχίζει να προσέχει τη διατροφή της:

''Θέλοντας και μη, επειδή αντιμετώπισα ένα πρόβλημα υγείας, το οποίο δυσχεραίνει πολύ το βάρος μου και τη σωματοδομή μου. Ο θυρεοειδής είναι ένας αδένας τον οποίο έχουμε όλοι μας. Εγώ για κάποιον λόγο έπρεπε να τον αφαιρέσω και το έκανα...

Αλλά επηρεάζει πολλά πράγματα, πάρα πολλά. Είναι, λένε, η βενζίνη του οργανισμού. Είναι ένα πρόβλημα που μπορεί να καταβάλλει την ψυχολογία. Και όταν μου συνέβη κάποιοι μου έλεγαν "κρίμα, είσαι πολύ νέα για να περνάς όλη αυτή τη διαδικασία", "γιατί να τύχει σε σένα" και τέτοια!

Νομίζω ότι πρέπει να μάθουμε να ζούμε με αυτά που παθαίνουμε''!


athensbars.gr


Διάβασε εδώ την συνέντευξη που έδωσε στο περιοδικό "Big Fish". 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...