ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ BLOG ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ - ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - SHOWBIZ NEWS - SEXY - HUMOR ΚΑΙ ΑΛΛΑ

Κυριακή 26 Μαΐου 2013

Τζόυς Ευείδη: Έχει κάνει one night stands;


Η Τζόυς Ευείδη εξομολογήθηκε αν είναι ερωτευμένη αυτή την περίοδο.

«Όχι δεν είμαι, αλλά το αντιμετωπίζω με ψυχραιμία και νηφαλιότητα. Δεν μου λείπει απλά μία σχέση. Έχω αλλάξει πια. Στο παρελθόν δεν μπορούσα ούτε δευτερόλεπτο να είμαι μόνη μου! Αλλά τώρα μπορώ να αναπληρώσω την ερωτική παρέα με τη φιλική». Όσο για το αν φοβάται την μοναξιά είπε στο περιοδικό «Down Town Κύπρου»: «Υπάρχουν κάτι κρύα βράδια του χειμώνα που σκέφτομαι ότι θα είμαι μία γριά που θα μένει μόνη της, παρέα με τους σκύλους και τις γάτες της, αλλά μέσα μου βαθιά δεν το πιστεύω. Νομίζω ότι θα έρθει στη ζωή μου ο ιδανικός άντρας!». Έχει κάνει one night stands; «Μπορεί να μην ήταν η πρόθεσή μου ακριβώς αυτή και να ήθελα more nights stands, αλλά μου έχει συμβεί να ξυπνήσω το επόμενο πρωί και να πω "τι μούφα ήταν αυτό που έζησα" και να φύγω τρέχοντας! Αλλά, για να είμαι εδώ και να σου δίνω συνέντευξη, αντιλαμβάνεσαι ότι δεν χρειάστηκε να κόψω και τις φλέβες μου!».


gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...