Με τον καλύτερο τρόπο τελείωσε τη φετινή season ο Sebastien Loeb. Έχοντας ήδη εξασφαλίσει τον τίτλο, ο Γάλλος Υπερπρωταθλητής
της Citroen κέρδισε και στην Ισπανία, τελευταίο rally για το 2012,
παρότι στις πρώτες ειδικές του χωμάτινου 1ου σκέλους είχε χάσει την
επαφή με την κορυφή.
Ο Γάλλος όμως αντεπιτέθηκε, εκμεταλλεύτηκε τη μαεστρία του στην άσφαλτο τη 2η μέρα και πέρασε εμπρός, όπου έμεινε μέχρι το τέλος. Όχι χωρίς πίεση όμως, αφού ο Jari Matti Latvala έριξε τη μεταξύ τους διαφορά έως και τα 7 sec. Ωστόσο, ο οδηγός της Ford αρκέστηκε στη 2η θέση γενικής και στους έξτρα βαθμούς που του χάρισε η νίκη του στη σούπερ ειδική, εξασφαλίζοντας έτσι την 3η θέση στη φετινή βαθμολογία του WRC. Τρίτος τερμάτισε ο Mikko Hirvonen, αντέχοντας με το DS3 του στο ξέφρενο κυνηγητό που του έκανε ο Mads Ostberg. Ο Ostberg εντυπωσίασε για ακόμη μια φορά με το ημιεργοστασιακό Adapta Fiesta και θα μπορούσε ακόμη και να χτυπήσει τη νίκη, αν δεν είχε μια άτυχη στιγμή και προβλήματα πρόσφυσης στο 2ο σκέλος του αγώνα. Ταχύτατα κινήθηκε και ο Ott Tanak, κοντράροντας την πρώτη μέρα τον Ostberg για την πρώτη θέση! Ωστόσο, στη συνέχεια έμεινε πίσω και πολεμούσε για μια θέση στο βάθρο, μέχρι να εγκαταλείψει 2 ειδικές πριν το τέλος. Την απογοήτευση της εγκατάλειψης την πρώτη μέρα γεύτηκαν μεταξύ άλλων οι Petter Solberg (Ford), Dani Sordo (Prodrive Mini), Chris Atkinson (Italia Mini), Thierry Neuville (Citroen Junior) και Evgeny Novikov (Autotek Ford). Όλοι τους συνέχισαν τον αγώνα με τον κανονισμό Rally 2, αλλά μόνο οι Sordo και Atkinson διακρίθηκαν, με τον πρώτο να γράφει κορυφαίο χρόνο σε αρκετές ειδικές και τον δεύτερο να τερματίζει τελικά 7ος, εμπρός από τους Jarkko Nikara (Prodrive Mini) και Craig Breen (Kel-Tech Ford). Ο Breen, ο οποίος τον Ιούνιο έζησε το δράμα του χαμού του συνοδηγού του (Gareth Roberts), κέρδισε με αυτό το αποτέλεσμα τον τίτλο στα Super 2000.
Με αυτά και μ’ αυτά, το πρωτάθλημα WRC 2012 έφτασε στο τέλος. Επόμενο ράλλυ, το πρώτο για το πρωτάθλημα του 2013, είναι αυτό του Μόντε Κάρλο στις 20 Ιανουαρίου, με νέο παίκτη τη Volkswagen αλλά χωρίς τις εργοστασιακές ομάδες των Ford και Mini.
Αποτελέσματα
Βαθμολογία
yupiii.gr
Ο Γάλλος όμως αντεπιτέθηκε, εκμεταλλεύτηκε τη μαεστρία του στην άσφαλτο τη 2η μέρα και πέρασε εμπρός, όπου έμεινε μέχρι το τέλος. Όχι χωρίς πίεση όμως, αφού ο Jari Matti Latvala έριξε τη μεταξύ τους διαφορά έως και τα 7 sec. Ωστόσο, ο οδηγός της Ford αρκέστηκε στη 2η θέση γενικής και στους έξτρα βαθμούς που του χάρισε η νίκη του στη σούπερ ειδική, εξασφαλίζοντας έτσι την 3η θέση στη φετινή βαθμολογία του WRC. Τρίτος τερμάτισε ο Mikko Hirvonen, αντέχοντας με το DS3 του στο ξέφρενο κυνηγητό που του έκανε ο Mads Ostberg. Ο Ostberg εντυπωσίασε για ακόμη μια φορά με το ημιεργοστασιακό Adapta Fiesta και θα μπορούσε ακόμη και να χτυπήσει τη νίκη, αν δεν είχε μια άτυχη στιγμή και προβλήματα πρόσφυσης στο 2ο σκέλος του αγώνα. Ταχύτατα κινήθηκε και ο Ott Tanak, κοντράροντας την πρώτη μέρα τον Ostberg για την πρώτη θέση! Ωστόσο, στη συνέχεια έμεινε πίσω και πολεμούσε για μια θέση στο βάθρο, μέχρι να εγκαταλείψει 2 ειδικές πριν το τέλος. Την απογοήτευση της εγκατάλειψης την πρώτη μέρα γεύτηκαν μεταξύ άλλων οι Petter Solberg (Ford), Dani Sordo (Prodrive Mini), Chris Atkinson (Italia Mini), Thierry Neuville (Citroen Junior) και Evgeny Novikov (Autotek Ford). Όλοι τους συνέχισαν τον αγώνα με τον κανονισμό Rally 2, αλλά μόνο οι Sordo και Atkinson διακρίθηκαν, με τον πρώτο να γράφει κορυφαίο χρόνο σε αρκετές ειδικές και τον δεύτερο να τερματίζει τελικά 7ος, εμπρός από τους Jarkko Nikara (Prodrive Mini) και Craig Breen (Kel-Tech Ford). Ο Breen, ο οποίος τον Ιούνιο έζησε το δράμα του χαμού του συνοδηγού του (Gareth Roberts), κέρδισε με αυτό το αποτέλεσμα τον τίτλο στα Super 2000.
Με αυτά και μ’ αυτά, το πρωτάθλημα WRC 2012 έφτασε στο τέλος. Επόμενο ράλλυ, το πρώτο για το πρωτάθλημα του 2013, είναι αυτό του Μόντε Κάρλο στις 20 Ιανουαρίου, με νέο παίκτη τη Volkswagen αλλά χωρίς τις εργοστασιακές ομάδες των Ford και Mini.
Αποτελέσματα
Βαθμολογία
yupiii.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου