ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ BLOG ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ - ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - SHOWBIZ NEWS - SEXY - HUMOR ΚΑΙ ΑΛΛΑ

Πέμπτη 10 Μαΐου 2012

Θύμα ληστείας το sexy μοντέλο Ευγενία Γκιζέλη

Σοκ για την Ευγενία Γκιζέλη. Το γνωστό μοντέλο δεν πίστευε στα μάτια του όταν πριν από λίγες μέρες επιστρέφοντας από νυχτερινή διασκέδαση διαπίστωσε ότι άγνωστοι είχαν διαρρήξει το αυτοκίνητό της, ένα μαύρο Smart και της είχαν κλέψει όλα τα προσωπικά της αντικείμενα.


 «Είμαι σοκαρισμένη και ακόμα δεν μπορώ να συνέλθω. Πριν από λίγες μέρες ήμουν στο Κολωνάκι με την παρέα μου και επιστρέφοντας στο αυτοκίνητό μου διαπίστωσα ότι το πορτμπαγκάζ ήταν ανοιχτό. Πανικοβλήθηκα και σε κλάσματα δευτερολέπτου είδα ότι έλειπαν όλα τα πράγματα που είχα στο αυτοκίνητο», δήλωσε το μελαχρινό μοντέλο.


Η Ευγενία Γκιζέλη στο αυτοκίνητό της είχε πολλά πράγματα της δουλειάς της, όπως ρούχα και τρέσες, καθώς νωρίτερα βρισκόταν σε φωτογραφηση. Ωστόσο, έχει αγχωθεί περισσότερο για τα προσωπικά της έγγραφα, καθώς οι κλέφτες τα πήραν όλα. «Δεν ξέρω τι να πω. Καθημερινά τρέχω και δεν φτάνω, αφού μου έκλεψαν τα πάντα: το δίπλωμα οδήγησης, την άδεια του αυτοκινήτου, το ΚΤΕΟ, την ασφάλεια, και τώρα προσπαθώ να τα ξαναβγάλω, και δεν είναι εύκολο, ειδικά στη χώρ αμας που υπάρχει γραφειοκρατία. Όσον αφορά τα ρούχα, τα πήραν κι αυτά, και κόστιζαν αρκετά χρήματα. Έχω στενοχωρηθεί πάρα πολύ. Ελπίζω να είναι το τελευταίο κακό, γιατί πριν γίνει αυτό μου είχαν πάρει τις πινακίδες», δήλωσε η καλλονή στην Espresso.


Η Ευγενία πάντως, μόλις διαπίστωσε την κλοπή απευθύνθηκε αμέσως στο πλησιέστερο αστυνομικό τμήμα, όπου την κατήγγειλε. «Είμαι αισιόδοξη και αυτό που περιμένω τώρα είναι να βγουν όσο πιο γρήγορα γίνεται τα χαρτιά ώστε να μπορώ να κυκλοφορώ νόμιμα, γιατί ήδη έχω χάσει αρκετές δουλειές».
Με την ευκαιρία πάντως ας θυμηθούμε μερικές hot φωτογραφίες της Ευγενίας... 







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...