ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ BLOG ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ - ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - SHOWBIZ NEWS - SEXY - HUMOR ΚΑΙ ΑΛΛΑ

Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011

Έρευνα: Πες μου πως ψωνίζεις δώρα να σου πω ποιος είσαι

Έρευνα του Πανεπιστημίου της Φλόριντα κατατάσσει τους ανθρώπους σε κατηγορίες ανάλογα με το πώς ψωνίζουν τα δώρα τους.
Η έρευνα επισημαίνει ότι ο τρόπος με τον οποίον γίνεται η συγκεκριμένη διαδικασία αποκαλύπτει πολλά για τον χαρακτήρα του κάθε ανθρώπου.

Εκείνοι που αγοράζουν δώρα της τελευταίας στιγμής

Δεν έχουν άγχος για τις επιλογές τους, δεν θεωρούν την αγορά δώρου ως κάτι το ιδιαίτερα σημαντικό, έχουν έτοιμες δικαιολογίες για τη μη επιλογή σωστού δώρου, ενώ θεωρούν ότι ακόμα και μια δωροεπιταγή είναι καλό δώρο και «μας βγάζει από τον μπελά».

Εκείνοι που φτιάχνουν λίστα από πολύ νωρίς, τσεκάρουν και ξανατσεκάρουν τι θα ψωνίσουν στον καθένα

Συγκροτημένοι άνθρωποι, με πρόγραμμα στη ζωή τους. Λειτουργούν αποτελεσματικά και παραγωγικά όταν είναι μέσα στο πρόγραμμα και ενδεχομένως αποδιοργανώνονται τελείως σε περίπτωση που το πρόγραμμα καταστρατηγείται. Χρειάζονται πολύ χρόνο ωστόσο προκειμένου να πάρουν την κάθε τους απόφαση.

Εκείνοι που αγοράζουν δώρα τυποποιημένα, συνηθισμένα και χωρίς φαντασία

Επιμένουν στις σίγουρες λύσεις και στα συντηρητικά πρότυπα, αδιαφορούν για τις προκλήσεις και για το καινούργιο, δεν ρισκάρουν και δεν διακρίνονται για την τεχνοκρατική διαχείριση του προγράμματός τους. Είναι τυπικοί και δεν επιθυμούν συναισθηματική εμπλοκή στις κοινωνικές τους υποχρεώσεις. Ωστόσο δίνουν αξία στη διαδικασία του δώρου, το οποίο δεν θεωρούν αναγκαίο κακό.

Εκείνοι που αγοράζουν δώρα στηριζόμενοι στο δικό τους γούστο και δεν σκέφτονται εάν θα αρέσουν ή όχι σε αυτόν που απευθύνονται

Είναι εγωκεντρικοί, θεωρούν ότι από τη στιγμή που αρέσει στους ίδιους ένα βιβλίο ή ένα κασκόλ θα πρέπει να αρέσει και σε όλους τους άλλους. Πιστεύουν ότι αποτελούν το επίκεντρο του πλανήτη. Βαθύτατα προβληματικά άτομα στην κοινωνική συμπεριφορά τους.

Εκείνοι που κάνουν δώρα «με την ψυχή τους»

Βαθύτατα συναισθηματικοί τύποι, αδιαφορούν για το κόστος των δώρων, αγοράζουν μόνο με βάση το θυμικό, τη διάθεσή τους και πολλές φορές καταφεύγουν σε υπερβολές.

ΤΑ ΝΕΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...