ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ BLOG ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ - ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - SHOWBIZ NEWS - SEXY - HUMOR ΚΑΙ ΑΛΛΑ

Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

"Πλατινένιος" ο Νίκος Οικονομόπουλος

Μεγάλες χαρές για τον Ν. Οικονομόπουλο, αφού τη Δευτέρα το βράδυ πήρε στα χέρια του τον διπλά πλατινένιο του δίσκο.

«Χίλια ευχαριστώ στον κόσμο. Ευχαριστώ που με στηρίζουν σε κάθε στιγμή της καριέρας μου» ήταν τα πρώτα λόγια που είπε ο τραγουδιστής στην «Πρωινή Μελέτη», τονίζοντας ότι θέλει να συνεχίσει την πορεία σεμνά και ταπεινά, όπως έκανε τόσα χρόνια.

«Θεωρώ πως δεν έχω κάνει τίποτα. Έχω κάνει σωστά βήματα, αυτό μόνο» δήλωσε.


Στο πλευρό του, αυτή τη σημαντική στιγμή, ο άνθρωπος που είναι πάντα κοντά του, ο άνθρωπος που τον έχει μεγαλώσει και που είναι πάρα πολύ περήφανος τόσο για την πορεία του, όσο και για το ήθος του, η γιαγιά Δέσποινα.


«Ακούω τα τραγούδια του και τα χορεύω και κάθε εβδομάδα είμαι στο κέντρο όπου τραγουδάει» είπε η super γιαγιά.


Εκεί και ο Γιάννης Πάριος, τον οποίο ο Ν. Οικονόμοπουλος αποκάλεσε «πατέρα», αλλά και η Έλλη Κοκκίνου με την οποία συνεργάζεται φέτος τον χειμώνα.


«Να συνεχίσει να είναι πάνω από όλα καλό παιδί. Είμαι εδώ για το καλό παιδί και για τον πολύ καλό τραγουδιστή. Έπιασαν τόπο οι συμβουλές που του είχα δώσει» είπε συγκινημένος ο τραγουδιστής, ενώ η Έλλη Κοκκίνου χαρακτήρισε τον Νίκο Οικονομόπουλο ως μια από τις καλύτερες φωνές της νέας γενιάς.


«Πιστεύω πάρα πολύ στις δυνατότητες του Νίκου. Είναι ένα αξιοπρεπές παιδί, ο καλύτερος νέος τραγουδιστής και με υπέροχο ρεπερτόριο» τόνισε.


Πρωινή Μελέτη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...