ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ BLOG ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ - ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - SHOWBIZ NEWS - SEXY - HUMOR ΚΑΙ ΑΛΛΑ

Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011

Ανέκδοτα που έχουν σχέση με το βάρος

Ανέκδοτο No 1

Ο σύζυγος ήθελε να ζυγιστεί, οπότε ανεβαίνει στη ζυγαριά. Τον βλέπει η σύζυγος να ρουφάει την κοιλιά και του λέει:
- Με το να ρουφάς την κοιλιά σου την ώρα που είσαι πάνω στην ζυγαριά, δεν πρόκειται να σε δείξει λιγότερα κιλά.

- Το ξέρω, βρε Μαρία!
- Τότε γιατί τη ρουφάς;
- Για να δω τι γράφει η ζυγαριά!!


Ανέκδοτο No 2


Ένας υπέρβαρος 130 κιλών και 1.70 ύψος απογοητευμένος από την καζούρα που του κάνουν οι γύρω του, αποφασίζει να πάει σε διαιτολόγο.
- Δε μου λες γιατρέ ένας κανονικός άνθρωπος με τα κιλά μου, πόσο ύψος πρέπει να έχει;
- Περίπου 2.10 του απαντά ο γιατρός.
- Και τους το έλεγα ρε γιατρέ, δεν είμαι χοντρός, κοντός είμαι.



Ανέκδοτο No 3

Συναντιούνται δύο παχουλές φίλες στο δρόμο και αφού λένε τα νέα τους, λέει η μία στην άλλη:
- Έχω ξεκινήσει πρόσφατα δύο δίαιτες!
- Γιατί δύο; ρωτά η άλλη.
- Γιατί με τη μία δεν χόρταινα, όλο πεινούσα!


Ανέκδοτο No 4

Δεν παίρνετε ούτε ένα κιλό όταν:
-τρώτε κουτόχορτο
-μασάτε τα λόγια σας
-τρώτε καρπαζιές
-τρώτε σκόνη
-ρουφάτε καθαρό αέρα
-μεθάτε από ευτυχία
-γεύεστε την αγάπη
-φουσκώνετε από υπερηφάνεια
-καταπίνετε τα δάκρυά σας
-αναμασάτε την ίδια ιστορία
-χωνεύετε τον αντίζηλό σας
-δαγκώνετε τη λαμαρίνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...