ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ BLOG ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ - ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - SHOWBIZ NEWS - SEXY - HUMOR ΚΑΙ ΑΛΛΑ

Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

Trailer: "Young Adult" με την Charlize Theron

«Βουτιά» στις σχολικές της αναμνήσεις κάνει τον τελευταίο καιρό η 36χρονη βραβευμένη με Oscar ηθοποιός, η οποία με αφορμή την προώθηση της τελευταίας της ταινίας «Young Adult» (δείτε το trailer στο video που ακολουθεί) γυρίζει πίσω και θυμάται διάφορα από εκείνη την εποχή. Στην ταινία, η νοτιοαφρικανή καλλονή ερμηνεύει μια κακή γυναίκα που καθώς ήταν το πιο όμορφο και δημοφιλές κορίτσι στο σχολείο έχει μείνει ακριβώς σε εκείνο το σημείο, χωρίς καμία εξέλιξη στη ζωή της. Ωστόσο, η Charlize θυμάται ότι στη δική της πραγματικότητα, δεν είχε και ιδιαίτερη τύχη με τα αγόρια. «Είχα μια τρελή τρελή καψούρα για ένα αγόρι στο σχολείο. Ήταν δύο χρόνια μεγαλύτερός μου αλλά στον δικό του κόσμο, πολύ απλά, εγώ δεν… υπήρχα», αποκάλυψε η Theron μιλώντας στο ET Online. «Ήμουν, όμως, τόσο κολλημένη που είχα τη βεβαιότητα ότι εκείνος θα μου ζητήσει να πάμε μαζί στον χορό. Έβαλα μάλιστα τη μαμά μου να μου αγοράσει ένα ειδικό φόρεμα για την περίσταση. Ήμουν τελείως στον κόσμο μου. Και φυσικά η πρόταση δεν ήρθε ποτέ», ολοκλήρωσε τη διήγησή της η Σαρλίζ Θερόν, η οποία σε άλλη πρόσφατη συνέντευξή της αποκάλυψε ότι αυτό τον καιρό είναι μόνη –για πρώτη φορά από τότε που ήταν 19 ετών...



womenonly.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...