ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ BLOG ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ - ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - SHOWBIZ NEWS - SEXY - HUMOR ΚΑΙ ΑΛΛΑ

Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2011

Νίκος Χατζηνικολάου: "...μετά τις γιορτές θα είμαι σε τηλεόραση"

Για την απουσία του από τον τηλεοπτικό αέρα λόγω των εξελίξεων στο Alter μίλησε, κατά τη διάρκεια της ραδιοφωνικής του εκπομπής στον Real fm, ο Νίκος Χατζηνικολάου, αποκαλύπτοντας παράλληλα πόση υπομονή προτίθεται ακόμη να κάνει, και αν πρόκειται να αναζητήσει νέα τηλεοπτική στέγη.
«Επειδή με ρωτάτε όλοι τι θα γίνει με το Alter και αν θα ξαναβγώ στην τηλεόραση,  να σας πω ότι το Alter δεν το βλέπω καλά.

Οι εργαζόμενοι προχώρησαν σε επίσχεση εργασίας… ουσιαστικά τα κανάλι έχει μείνει μόνο με κονσέρβες, με ταινίες και σειρές, δεν παίζει πλέον ούτε ειδήσεις, ούτε ενημερωτικές εκπομπές. Έκλεισαν ένα χρόνο ταλαιπωρίας οι εργαζόμενοι. Από πέρυσι Οκτώβρη -Νοέμβρη άρχισε αυτή η περιπέτεια –μια πληρώνω, μια δεν πληρώνω και μετά δεν πληρώνω καθόλου. Το Alter έχει μπει σε ένα δρόμο που δεν ξέρω αν έχει επιστροφή» είπε αρχικά ο γνωστός άνκορμαν.

«Προσωπικά, αισθάνομαι ότι, αφού έφαγα τον γάιδαρο, θα φάω και την ουρά. Μέχρι το τέλος του χρόνου θα περιμένω, να δω, στον χρόνο που διαρκεί και το άρθρο 99, αν υπάρξει κάποια εξέλιξη. Μετά τις γιορτές, όμως, αισθάνομαι ότι πρέπει να βρω ξανά ένα τηλεοπτικό βήμα. Άλλωστε στην τηλεόραση είμαι ένας απλός εργαζόμενος και δεν έχω αποφασίσει από τα 49 μου να διακόψω την πορεία μου. Θα περιμένω το Alter μέχρι το τέλος του χρόνου, και, μετά τις γιορτές, θα επανακαθορίσω την πορεία μου. Πάντως, μετά τις γιορτές θα είμαι σε τηλεόραση. Τώρα, θα είναι το Alter; Μακάρι! Αν το Alter δεν μπορεί να συνεχίσει όμως, εγώ δεν πρόκειται να μείνω εκτός τηλεοράσεως τα επόμενα χρόνια –το λέω για μερικούς που χαίρονται αυτές τις μέρες. Θα συνεχίσω μετά τις γιορτές. Ίσως μου κάνει και καλό αυτή η αγρανάπαυση. Μετά από 21 χρόνια, κάθε βράδυ… να δω, ρε παιδί μου, πώς είναι και το φως εκείνη την ώρα, στις 8-9 το βράδυ –βέβαια μόνο σκοτάδι βλέπω, και το λέω και μεταφορικά αυτό» συνέχισε, και τελικά κατέληξε: «Αυτή είναι η θέση μου, μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου θα τους περιμένω, μετά του Αϊ Γιαννιού είμαι ελεύθερος».

yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...