ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ BLOG ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ - ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - SHOWBIZ NEWS - SEXY - HUMOR ΚΑΙ ΑΛΛΑ

Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011

Mercedes C63 AMG Coupe

Την ώρα που μια διασωληνομέμη χώρα ακροβατεί με το τελικό εγκεφαλικό το τελευταίο που μπορεί να έχεις αγωνία είναι ένα αυτοκίνητο από τον παράδεισο. Λογικό. Όμως γύρισα πρόσφατα από την Διεθνή έκθεση της Φρανκφούρτης όπου έγινε το μεγαλύτερο αυτοκινητιστικό γεγονός στον κόσμο. Είδα από κοντά τον Μίκαελ Σουμάχερ μαζί με τον Νίκο Ρόσμπεργκ, να παρουσιάζουν στο περίπτερο της Mercedes την αγωνιστική έκδοση του αυτοκινήτου που βλέπεις, αυτό που θα ανάψει τα αίματα στο πρωτάθλημα DTM της νέας χρονιάς. Και μου ‘φυγε το κλαπέτο.


Οπότε αυτό σημαίνει πως την ώρα που πληκτρολογώ αυτές τις γραμμές έχω ξεχάσει μνημόνια, το collapse και την γκαντεμιά και μου βγαίνει το συναισθηματικό μου. Δεν φταίω εγώ. Κατηγορείστε την C63 AMG Coupe. Είναι ξεκάθαρα ένα συναισθηματικό αυτοκίνητο. Ακροβατεί περίεργα ανάμεσα στην πρακτικότητα και στον καταιγισμό. Βγάζει ως 487 άλογα και λέω ‘’έως’’ γιατί υπάρχει ένα πακέτο που το λένε Performance Package και δίνει 30 επιπλέον ίππους. Θα μου πεις που πας χριστιανέ μου με 6.208 φαραωνικά κυβικά εκατοστά; Σε ποιους απευθύνεσαι; Η απάντηση έχει να κάνει με το στάδιο της ονείρωξης.

Αν  δεν μπορείς να έχεις αυτό που φαντασιώνεις το κατασκευάζει ο εγκέφαλος σου την ώρα που κοιμάσαι. Πέρα από τεχνικά και άλλα τέτοια που μπορείς να τα διαβάσεις παντού με ένα κλικ, το σημαντικό και με αυτό το αυτοκίνητο είναι πως η Mercedes κατάφερε να γυρίσει τούμπα την συντηρητική εικόνα ακόμα και του πρόσφατος παρελθόντος. Η δίπορτη Coupe οφείλει την ύπαρξη της στην τετράπορτη C63 AMG που είναι το guinea pig, ο δοκιμαστικός σωλήνας για την τούμπα που σας έλεγα.

Ποτέ δεν είχαν τολμήσει να φτιάξουν τόσο επιθετικά στο στήσιμο τους αυτοκίνητα, ποτέ άλλοτε δεν είχαν διανοηθεί να σου δώσουν την ελευθερία να βγάλεις τελείως εκτός του ESP αλλά και να σνομπάρουν την κύλιση για χοντρούς μπουρζουάδες που θέλουν τα μαλακά τους μόρια να πλατσουρίζουν απαλά στις ανωμαλίες του δρόμου. Ε, η Coupe είναι εξίσου hitech αλλά με πιο σφιχτή κινηματικά χαρακτηριστικά και ακόμα πιο επιθετική. Άρα πιο fucking desirable. Το ξέρει και ο Σουμάχερ. Κι εγώ μόλις ξύπνησα από τον αστερισμό της.








Database
Κυβικά: 6.2 λίτρα
Δύναμη: έως 487 ίπποι
Ροπή: 600 Nm
0-100: σε 4.3΄΄
Τελική: 250 χλμ/ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη)
Χρήμα: 96.650€ ..Χα, χα.

yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...