ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ BLOG ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ - ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - SHOWBIZ NEWS - SEXY - HUMOR ΚΑΙ ΑΛΛΑ

Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2011

Κάτια Δανδουλάκη: όλα τα λεφτά που έβγαλε τόσα χρόνια στην τηλεόραση... "εξανεμίστηκαν"

Πού πήγαν τόσα λεφτά..;
Όπως δηλώνει η ίδια η ηθοποιός Κάτια Δανδουλάκη, στο μεγάλο της πάθος, που είναι το θέατρο.! “Δεν οφείλει κάθε άνθρωπος να γνωρίζει πως αυτή η γυναίκα που έβγαλε πάρα πολλά χρήματα από την τηλεόραση έχασε πάρα πολλά και χρεώθηκε στο θέατρο.

Αυτά τα χρυσά χρήματα που έπαιρνα από την τηλεόραση τα έχανα με έναν πολύ χρυσό τρόπο επίσης στο θέατρο. Αλλά δεν μετανιώνω για τίποτα. Κι ας μην έχω καταφέρει να έχω καμία ιδιοκτησία στη ζωή μου, κι ας μην έχω ούτε ένα σπίτι δικό μου μετά από 40 χρόνια στη δουλειά. Άλλωστε σιχαίνομαι την ιδιοκτησία όσον αφορά τα σπίτια και τους ανθρώπους.”

athensbars.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...