ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ BLOG ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ - ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - SHOWBIZ NEWS - SEXY - HUMOR ΚΑΙ ΑΛΛΑ

Δευτέρα 18 Ιουλίου 2011

Παρουσιάστηκε από Lazio ο Djibril Cisse

Η Lazio παρουσίασε και επισήμως τον Djibril Cisse ως το νέο της μεταγραφικό απόκτημα. Ο Γάλλος άσος υποσχέθηκε goal και τίτλους στους φίλους του ιταλικού συλλόγου, οι οποίοι τον εξέπληξαν -όπως είπε- από την υποδοχή που του επιφύλαξαν. «Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ. Η Lazio είναι μια μεγάλη ομάδα που αποτελείται από σπουδαίους ποδοσφαιριστές. 


Θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό στον αγωνιστικό χώρο και εκτός αυτού θα προσέξω και λίγο την εμφάνισή μου», σχολίασε ο πρώην πλέον άσος του Παναθηναϊκού.
«Ένιωσα μεγάλη χαρά για την υποδοχή που μου επιφύλαξαν οι οπαδοί μας, την οποία θεωρώ πολύ σημαντική για την έναρξη της συνεργασίας μας. Τώρα θα φροντίσω να τους ανταποδώσω την αγάπη με πολλά goals. Η ποιότητα αυτής της ομάδας, σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από αυτή των υπολοίπων ομάδων. Για αυτό το λέω. Πρωτάθλημα ; Γιατί όχι;», πρόσθεσε.

Μαζί με τον Σισέ παρουσιάστηκε και το άλλο μεγάλο μεταγραφικό απόκτημα των λατσιάλι, ο Γερμανός επιθετικός Μίροσλαβ Κλόζε.

"Επέλεξα με τον μέγιστο ενθουσιασμό τη Λάτσιο γιατί είναι μια ομάδα με μεγάλη παράδοση" τόνισε ο Γερμανός σκόρερ και συμπλήρωσε "Δεν αρνήθηκα ποτές το γερμανικό ποδόσφαιρο, και θα είμαι πάντα ευγνώμων για όσα μου έχει προσφέρει. Αξιολόγησα πολλά πράγματα και αποφάσισα ότι ήθελα να δοκιμάσω και μια νέα εμπειρία . Το ιταλικό πρωτάθλημα είναι συναρπαστικό γιατί είναι από τα πιο δύσκολα. Ζήτησα τη συμβουλή του Λούκα Τόνι κι αυτός που έδωσε πλήρη στοιχεία για όλη την Ιταλία", σχολίασε ο πρώην άσος της Μπάγερν Μονάχου. 

troktiko.eu


Δείτε τον Djibril Cisse σε ρόλο dj

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...