ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ BLOG ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ - ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - SHOWBIZ NEWS - SEXY - HUMOR ΚΑΙ ΑΛΛΑ

Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

Στέλλα Μπεζαντάκου: τη γλίτωσε "παρά τρίχα"

Το βράδυ της Τετάρτης η Στέλλα Μπεζαντάκου και ο σύντροφός της Χρήστος είδαν τον Χάρο με τα μάτια τους, όταν μηχανή μεγάλου κυβισμού σε κόντρες στην παραλιακή έκανε τους κατοίκους να τρομάζουν…
Ένα αυτοκίνητο διαλύθηκε και το δικό της ξέφυγε από τον έλεγχο, όπως γράφει η εφημερίδα Εspresso.
«Εγώ ήμουν μπροστά με το αυτοκίνητο που οδηγούσε ο σύντροφός μου Χρήστος, και η φίλη μου ήταν ακριβώς πίσω μας. Βρισκόμασταν στην Ανθέων στο φανάρι, στη δεξιά λωρίδα και κάναμε αριστερά στη Βουλιαγμένης.



Ανάβει το φανάρι και ξαφνικά ακούω ένα εκκωφαντικό θόρυβο, θραύσματα παντού και ο προφυλακτήρας και η μάσκα ενός αυτοκινήτου να στροβιλίζονται στον αέρα και να σκάνε στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου μου. Εννοείται ότι προς στιγμή χάσαμε τον έλεγχο του αυτοκινήτου. Αρχίζω να φωνάζω και να λέω: «Χρήστο, τρακάραμε, είμαστε ζωντανοί;» Όλα έγιναν σε κλάσματα δευτερολέπτου. Ήταν μια μηχανή πολλών κυβικών η οποία ερχόταν με κόκκινο από το αντίθετο ρεύμα. Ο οδηγός έκανε σούζες στη Βουλιαγμένης και τον κυνηγούσε η αστυνομία. Την ώρα που εμείς στρίψαμε έπεσε με ιλιγγιώδη ταχύτητα στο διπλανό αυτοκίνητο, το οποίο και διέλυσε».» περιγράφει η Στέλλα.
Λίγες μέρες μετά είναι ακόμα σοκαρισμένη και δεν μπορεί να πιστέψει όλο αυτό που έγινε, καθώς πιστεύει πως ζουν από θαύμα. «Εάν εμείς ήμαστε μισό δευτερόλεπτο πιο μπροστά, θα περνούσε σαν λεπίδα από το αυτοκίνητό μας και θα μας έκοβε στη μέση. Σωθήκαμε από θαύμα. Η μηχανή γύρισε δέκα φορές στον αέρα και έσκασε με δύναμη στη στάση εκατό μέτρα μακριά. Είμαι σοκαρισμένη. Είχα Άγιο, δεν μπορώ να το εξηγήσω διαφορετικά».

kampia.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...