ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ BLOG ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ - ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - SHOWBIZ NEWS - SEXY - HUMOR ΚΑΙ ΑΛΛΑ

Παρασκευή 25 Μαρτίου 2011

Συνέντευξη: Μαρία Κορινθίου - από τη θέση του οδηγού

Η sexy ηθοποιός είναι στη θέση του οδηγού.

«Μου αρέσουν πολύ τα αυτοκίνητα. Και γενικώς η ταχύτητα».

«Οδηγώ ένα "Smart" που με βολεύει πολύ στην πόλη. Αλλά υπάρχει και ένα "Cherokee" στην οικογένεια. Αλλά καίει πολύ, βρε παιδί μου».

«Έχω πιάσει μέχρι και 200 χιλιόμετρα την ώρα. Αλλά και με το "Smart" πηγαίνω γρήγορα. Όσο πάει… 140, κάπου τόσο δεν είναι;».

«Τρελαίνομαι να οδηγώ στη βροχή. Μου αρέσει πολύ το δύσκολο».

«Έμαθα να οδηγώ στην Αμερική και μου αρέσουν τα δυνατά muscle cars. Το αυτοκίνητο των ονείρων μου είναι μια AC Cobra».


«Αντιπαθώ τα μηχανάκια. Έρχονται με τον τσαμπουκά τους και σε αναγκάζουν να κάνεις στο πλάι ενώ είσαι στη λωρίδα σου. Πουθενά στην Ευρώπη δεν συμβαίνει αυτό. Έξω οι μοτοσικλέτες έχουν τη συμπεριφορά αυτοκινήτου. Σύμφωνοι, δικαιούνται μια λωρίδα αλλά να τη σέβονται όταν την έχουν οι άλλοι».

«Σε μια περίπτωση τσαντίστηκα τόσο που κοκάλωσα, κατέβασα χειρόφρενο και κατέβηκα κάτω. Γενικώς τσαντίζομαι στο δρόμο».

«Αυτό τον καιρό ακούω Τζάστιν Τίμπερλεϊκ. Γενικά ακούω ξένα».

«Ο συνοδηγός που θα ήθελα να είχα για μια βόλτα θα ήταν ο Αλ Πατσίνο».

Μαρία Κορινθίου


yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...