ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ BLOG ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ - ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - SHOWBIZ NEWS - SEXY - HUMOR ΚΑΙ ΑΛΛΑ

Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

Συνέντευξη: Δημήτρης Ουγγαρέζος - η σχέση του με τον Γιώργο Λιάγκα, τις γυναίκες και το "ψώνιο" του με το τραγούδι.

Ο Δημήτρης Ουγγαρέζος μίλησε στον Πέτρο Κωστόπουλο για τη σχέση του με τον Γιώργο Λιάγκα, τις γυναίκες αλλά και το «ψώνιο» του με το τραγούδι.
Όπως έχει δηλώσει και στο παρελθόν, περνάει πολλές ώρες με τον Γιώργο Λιάγκα: «Είναι αλήθεια ότι με τον Λιάγκα περνάω περισσότερες ώρες από τη μάνα μου. Παίζουμε αλλά χάνει. Δεν ξέρει να χάνει. Γυρίζει το μάτι του. Γι' αυτό και προσπαθώ να κρατώ μία ισορροπία. Η Φαίη είναι φοβερά φιλόξενη. Μου θυμίζει τη γιαγιά μου, “Φάε, φάε”».
Φέτος, ο 31χρονος παρουσιαστής διαγωνίστηκε στο «Just the 2 Οf Us»: «Πάντα το τραγούδι το χρησιμοποιούσα σαν αγχολυτικό. Όταν δεν ήμουν καλά στην Αγγλία, έβαζα τραγούδια Ελληνικά και τραγούδαγα. 


Πήγα και στο “Fame Story” και στο “Dream Show”. Στο ένα κώλωσα και στο άλλο δεν πρόλαβα γιατί είχα δουλειά».
Επίσης, ρωτήθηκε από τον Πέτρο Κωστόπουλο για τη σχέση του με τις γυναίκες: «Είμαι λίγο “καλυνυχτάκιας”, εκεί που σκύβω για το volume του ραδιοφώνου πλησιάζω αλλά δεν κάνω την κίνηση. Δεν βάζω το χέρι, δεν φιλάω κατευθείαν — μη με πει και λιγούρη στο πρώτο ραντεβού. Μετά στο δεύτερο ραντεβού πέφτει το φιλί αλλά όχι κάτι παραπάνω». «Πού το καταλαβαίνεις ότι θέλει παραπάνω;», ρώτησε ο νεαρός παρουσιαστής τον Πέτρο Κωστόπουλο και εκείνος του απάντησε «από τους ήχους που κάνει μια γυναίκα όταν τη φιλάς»!
Ο Δημήτρης Ουγγαρέζος μίλησε και για την παιδική του ηλικία: «Επειδή ήμουν μοναχοπαίδι, ήμουν πολύ κακομαθημένο, και την είχα δει. Ήμουν και καλός μαθητής. Στο Κατηχητικό έμαθα να μην είμαι έτσι. Να μοιράζομαι πράγματα».
Τέλος, μίλησε για τη σχέση του με τη Δούκισσα Νομικού αποκαλύπτοντας ποιες διάσημες Ελληνίδες του αρέσουν: «Η Δούκισσα είναι φίλη μου, μου βγάζει να τη βλέπω σαν αδερφή μου, ακόμα και να τη βγάζω για φιγούρα. Τις πιο όμορφες θεωρώ την Έλενα Παπαβασιλείου, τη Ζέτα Μακρυπούλια, την Πόπη Τσαπανίδου. Και η Φαίη μού άρεσε παλιά — άρρωστος ήμουν παλιά μαζί της. Θέλω να είναι πληθωρική η γυναίκα. Να φρενάρει απότομα και να κορνάρει!».

yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...