Το "Viagra" και τα φάρμακα για τη στύση στον άνδρα είναι σίγουρο... πως άλλαξαν τις συμπεριφορές ανδρών και γυναικών για το sex.
Οι ερευνητικές προσπάθειες για το γυναικείο χάπι προσανατολίζονται κυρίως στην επιθυμία της γυναίκας και όχι στην ικανότητα του κόλπου να αντιδρά κάτι διαφορετικό στην προσέγγιση συγκριτικά με τον άνδρα που τα χάπια απευθύνονται κυρίως στην μηχανική προσέγγιση (ικανότητα στύσης). Πόσο όμως sex θέλουν σήμερα οι γυναίκες κανείς δεν το ξέρει γιατί συνήθως η ανδρική ματιά είναι αυτή που προσανατολίζει τα ερωτήματα. Αφού στον άνδρα η ικανότητα στύσης είναι αρρενωπότητα και υγειά ενώ στη γυναίκα είναι σεξομανία και καταδικασμένη ως ύποπτη συμπεριφορά. Οι άνδρες θέλουν τις γυναίκες σεξουαλικές και προκλητικές για τους ίδιους και όχι για τους άλλου, στον αρσενικό εγκέφαλο η γυναίκα του αλλού αν είναι σεξουαλική με προκαλεί η δικιά μου όμως είναι επικίνδυνη αν θέλει τόσο πολύ το sex.
Σε όλες τις έρευνες για την γυναικεία σεξουαλικότητα η διάσταση της επιθυμίας και του οργασμού (μυαλό και σώμα) προσπαθεί να ερμηνευτεί με ανδρικά εργαλεία για αυτό και δεν βγαίνουν συμπεράσματα εύκολα.
Οι ερευνητικές προσπάθειες για το γυναικείο χάπι προσανατολίζονται κυρίως στην επιθυμία της γυναίκας και όχι στην ικανότητα του κόλπου να αντιδρά κάτι διαφορετικό στην προσέγγιση συγκριτικά με τον άνδρα που τα χάπια απευθύνονται κυρίως στην μηχανική προσέγγιση (ικανότητα στύσης). Πόσο όμως sex θέλουν σήμερα οι γυναίκες κανείς δεν το ξέρει γιατί συνήθως η ανδρική ματιά είναι αυτή που προσανατολίζει τα ερωτήματα. Αφού στον άνδρα η ικανότητα στύσης είναι αρρενωπότητα και υγειά ενώ στη γυναίκα είναι σεξομανία και καταδικασμένη ως ύποπτη συμπεριφορά. Οι άνδρες θέλουν τις γυναίκες σεξουαλικές και προκλητικές για τους ίδιους και όχι για τους άλλου, στον αρσενικό εγκέφαλο η γυναίκα του αλλού αν είναι σεξουαλική με προκαλεί η δικιά μου όμως είναι επικίνδυνη αν θέλει τόσο πολύ το sex.
Σε όλες τις έρευνες για την γυναικεία σεξουαλικότητα η διάσταση της επιθυμίας και του οργασμού (μυαλό και σώμα) προσπαθεί να ερμηνευτεί με ανδρικά εργαλεία για αυτό και δεν βγαίνουν συμπεράσματα εύκολα.
Οι εταιρίες ψάχνουν στις γυναίκες την κατάθλιψη που υποψιάζονται ότι συνοδεύει την σεξουαλική δυσκολία στη γυναίκα και όχι τους μηχανισμούς των γεννητικών της οργάνων όπως έγινε και με τον άνδρα.
Σε όλες τις έρευνες για την γυναικεία επιθυμία απαντήσεις συνήθως έχουμε με βάση το τι πιστεύουν οι γυναίκες για τα αλλά ζευγάρια πόσο συχνά δηλαδή κάνουν sex οι άλλοι και συγκρίνουν θετικά η αρνητικά άρα ταυτίζονται με το μέσο όρο της ανδρικής συχνότητας που έχει επιβληθεί ως υγιής χωρίς να επαληθευτεί ποτέ.
Η προκατάληψη της ανδρικής κυριαρχίας και της επιβολής της ανδρικής επιθυμίας ως σημαντικής για την υγεία του πληθυσμού και η καταδίκη της αυτονομίας της γυναικείας ματιάς πάνω στο sex φαίνεται ότι θα προκαλεί ακόμα την ερευνητική κοινότητα για πολλά χρόνια αφού οι απαντήσεις για το μυστικό του οργασμού της γυναίκας είναι ακόμα ανέκδοτο και μυθολογία.
Η προσπάθεια της φαρμακευτικής βιομηχανίας να δημιουργήσει το γυναικείο "Viagra" φαίνεται να μην έχει καμία επιτυχία απογοητεύοντας τους οικονομικούς εγκέφαλους των εταιριών. Ίσως γιατί όπως έλεγε η Isabel Allende: «Για τις γυναίκες το καλύτερο αφροδισιακό είναι οι λέξεις το σημείο G βρίσκεται στα αυτιά και όποιος το ψάχνει πιο κάτω χάνει τον χρόνο του».
Σε όλες τις έρευνες για την γυναικεία επιθυμία απαντήσεις συνήθως έχουμε με βάση το τι πιστεύουν οι γυναίκες για τα αλλά ζευγάρια πόσο συχνά δηλαδή κάνουν sex οι άλλοι και συγκρίνουν θετικά η αρνητικά άρα ταυτίζονται με το μέσο όρο της ανδρικής συχνότητας που έχει επιβληθεί ως υγιής χωρίς να επαληθευτεί ποτέ.
Η προκατάληψη της ανδρικής κυριαρχίας και της επιβολής της ανδρικής επιθυμίας ως σημαντικής για την υγεία του πληθυσμού και η καταδίκη της αυτονομίας της γυναικείας ματιάς πάνω στο sex φαίνεται ότι θα προκαλεί ακόμα την ερευνητική κοινότητα για πολλά χρόνια αφού οι απαντήσεις για το μυστικό του οργασμού της γυναίκας είναι ακόμα ανέκδοτο και μυθολογία.
Η προσπάθεια της φαρμακευτικής βιομηχανίας να δημιουργήσει το γυναικείο "Viagra" φαίνεται να μην έχει καμία επιτυχία απογοητεύοντας τους οικονομικούς εγκέφαλους των εταιριών. Ίσως γιατί όπως έλεγε η Isabel Allende: «Για τις γυναίκες το καλύτερο αφροδισιακό είναι οι λέξεις το σημείο G βρίσκεται στα αυτιά και όποιος το ψάχνει πιο κάτω χάνει τον χρόνο του».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου