ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ BLOG ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ - ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - SHOWBIZ NEWS - SEXY - HUMOR ΚΑΙ ΑΛΛΑ

Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2011

Άνδρια Δημητρίου

Είναι μόλις 19 χρονών και σπουδάζει λογιστικά ενώ παράλληλα από τα 7 της χρόνια ασχολείται με τον χώρο του modeling, έχοντας κερδίσει τον τίτλο του «Miss Τουρσιμός» το 2007.
Όνειρο της είναι να ασχοληθεί επαγγελματικά με το modeling και να διαπρέψει στις πασαρέλες του εξωτερικού. Η Άνδρια Δημητρίου έβαλε στόχο να μας τρελάνει με τις καυτές πόζες της και με μια σέξι φωτογράφηση μόνο για εσάς. Απολαύστε την…

Το πιο όμορφο κομπλιμέντο που μου έκαναν.. ότι έχω το πιο όμορφο χαμόγελο που έχουν δει.
Δεν θα έκανα ποτέ… κάτι που θα εκθέτει τον εαυτό μου
Τον άντρα τον θέλω… καταρχήν τον θέλω άντρα 100%, να είναι ψηλός και μεγαλύτερος σε ηλικία από μένα, να με σέβεται και να με προσέχει.
Το πρώτο πράγμα που κοιτάει ένας άντρας επάνω μου είναι… τα πόδια μου!
Το πρώτο πράγμα που κοιτάω σε ένα άνδρα είναι… την εξωτερική του εμφάνιση του σίγουρα, και ειδικά τα μάτια του.
Το πιο δυνατό σημείο του σώματος μου είναι… και πάλι τα πόδια μου.



Η απόλυτη ερωτική φαντασίωση μου είναι… μ` αρέσει να υπάρχει ο φόβος να μας δουν, κάπου παράνομα, κάπου απαγορευμένα, ίσως σε ένα στρατόπεδο με ένα γυμνασμένο στρατιώτη ή σε ένα φορείο με ένα ωραίο νοσοκόμο ή γιατρό.
Η μεγαλύτερη ερωτική απογοήτευση ήταν… είχα μια μακροχρόνια σχέση και δυστυχώς κατάλαβα ότι ο σύντροφος μου ήταν άντρας μόνο 50%!!!
Θα απατούσα τον σύντροφο μου γιατί… με απάτησε πρώτα εκείνος, μόνο γι’ αυτό τον λόγο.
Η γνώμη μου για το one night stand… ποτέ δεν θα έκανα κάτι τέτοιο ούτε πιστεύω να το κάνω ποτέ.
Η πρώτη μου φορά ήταν… όχι τέλεια, όχι όπως την περίμενα.
Έκλαψα για έναν άντρα επειδή… τον αγάπησα πραγματικά.
Ένα φλερτ το οποίο δεν θα ξεχάσω είναι… δεν έχω ζήσει κάτι τόσο συγκλονιστικό που να μου μείνει αξέχαστο.
Το πιο αστείο πράγμα που μου συνέβη την στιγμή της ερωτικής επαφής ήταν... όταν μίλησε στο τηλέφωνο με τη μαμά του κι αυτός ξέχασε να το κλείσει. Φανταστείτε τι άκουσε η γυναίκα.
Τους άντρες πρέπει να… τους βασανίζεις και να τους κάνεις να σέρνονται στα πόδια σου δείχνοντας αδιαφορία.
Το πιο μεγάλο όπλο των γυναικών είναι… το μυαλό. Με το μυαλό τους μπορούν να καταφέρουν τα πάντα.
 sexygreekblog.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...