ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ BLOG ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ - ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - SHOWBIZ NEWS - SEXY - HUMOR ΚΑΙ ΑΛΛΑ

Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου 2010

Συνέντευξη: Ζέτα Μακρυπούλια - μίλησε για το "Dancing With the Stars", τα προσωπικά της, αλλά και για τον Έρωτα

Στην εκπομπή "10 με 1 Mαζί" μίλησε η Ζέτα Μακρυπούλια για το "Dancing With the Stars", τον Αντώνη Ρέμο, την προσωπική της ζωή αλλά και τον πόλεμο που δέχεται από τα ΜΜΕ.

Για το "Dancing With the Stars": "Ξεκινάμε λίγο νωρίτερα απ' ό,τι την περασμένη χρονιά. (...) Αφού έδωσα το λόγο μου δεν χρειαζόταν η υπογραφή. (...) Η προσωπική μου άποψη θα ήταν να μείνει ακριβώς όπως ήταν η επιτροπή, να μην αλλάξει κάτι".

Για την πιθανότητα ο Γιάννης Λάτσιος να μην είναι στο "DWTS": "Μα για ποιο λόγο να πάει ο Γιάννης Λάτσιος να συμμετάσχει σε κάποια άλλη κριτική επιτροπή ενώ υπάρχει το "Dancing With the Stars";".



Για τα προσωπικά της: "Δεν αρραβωνιάζομαι μέσα στις γιορτές. Πάντα θέλουν να μαθαίνουν τα πάντα. Αλλά δεν είμαι σίγουρη ότι ο κόσμος θέλει να μάθει κάτι. Εμένα δεν με έχουν ρωτήσει ποτέ. Δεν μου έχει τύχει να με φέρει κάποιος σε δύσκολη θέση στο δρόμο. Άλλωστε, θεωρώ πως αν ο κόσμος με δει εμένα να είμαι καλά δεν πιστεύω πως θέλει κάτι άλλο".

Γιατί είναι εσωστρεφής: "Επειδή πλέον έχω μεγαλώσει, έχω δει πώς είναι τα πράγματα στο χώρο και έχω ταλαιπωρηθεί αρκετά, γι' αυτό και τόση εσωστρέφεια. (...) Το να βγω έξω να δώσω τροφή για σενάρια, γιατί έχουν φαγωθεί πολλά κιλά μελάνι, δεν θέλω να το κάνω. Καταλαβαίνω πως ο καθένας κάνει τη δουλειά του. Απλά κάποιες φορές ξεχνάνε τα όρια. Το να επιλέγει κάποιος άλλος και όχι εσύ να βγάλεις μία προσωπική σου στιγμή είναι λίγο άγαρμπο".

Για τον έρωτα: "Ο έρωτας έρχεται και σε χτυπάει από εκεί που δεν το περιμένεις, είναι τόσο ανεξέλεγκτος που δεν μπορείς να πεις ότι μπορείς να το βάλεις σε κουτάκια. (...) Το μεγάλο έρωτα τον νιώθεις. Το νιώθει το κορμί σου ολόκληρο. Ξαφνικά ξυπνάς. Φυσικά και είμαι πολύ τυχερή, όχι για να πω ότι είμαι ερωτευμένη, αλλά όντως έχω υπάρξει πολύ ερωτευμένη. Βεβαίως, μπορεί να είσαι ερωτευμένος και ξαφνικά να κάνει τον κύκλο του και να τελειώσει".

Για τις δηλώσεις που είχε κάνει ο Αντώνης Ρέμος: "Δεν περιμένω τις εκπομπές για να ακούω πράγματα που ήδη γνωρίζω. Με τον Αντώνη είχα μία σχέση πολλά χρόνια, μεγάλη και πολύ σημαντική, οπότε δεν περίμενα να έρθει σε εσάς για να μάθω αυτά τα πράγματα. (...) Με τον Αντώνη έχουμε μιλήσει και έχουμε πει κάποια πράγματα και γι' αυτό δεν θέλω να βγαίνουν στην τηλεόραση, και αυτό το θέμα έχει κλείσει".


yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...