ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ BLOG ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ - ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - SHOWBIZ NEWS - SEXY - HUMOR ΚΑΙ ΑΛΛΑ

Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2010

Συνέντευξη: Αλέξης Γεωργούλης - οι "κατακτήσεις" του στην Αμερική και το σενάριο που έχει γράψει

Στην τελευταία εκπομπή του Πέτρου Κωστόπουλου για το 2010 ο Αλέξης Γεωργούλης έδωσε την πρώτη τηλεοπτική του συνέντευξη μετά από πολύ καιρό. Οι δύο άνδρες μίλησαν για τις κατακτήσεις του Αλέξη στην Αμερική, το σενάριο που έγραψε ενώ δεν έλειψαν οι εκπλήξεις όπως η είσοδος της Ναταλίας Γερμανού με νυφικό μέσα στο στούντιο αλλά και οι χορεύτριες από το μπαλέτο της Έλενας Παπαρίζου οι οποίες χόρεψαν φορώντας τα απολύτως απαραίτητα!

Για την απουσία του στο Λος Άντζελες: "Περνάω ωραία και ήρεμα. Πλέον δεν σπουδάζω. Κράτησε πολύ καιρό το διάστημα των σπουδών. Δεν ξέρω ακριβώς τι κάνω. Χαλαρώνω. Σκέφτομαι αν θα κάτσω εδώ ή αν θα μείνω εκεί. Μάλλον εκεί θα μείνω".


Για τα επαγγέλματα που ήθελε να κάνει μέχρι να καταλήξει στην υποκριτική: "Ήθελα να περάσω τις πανελλήνιες, χωρίς να δώσω εξετάσεις γι’ αυτό σκέφτηκα να γίνω καλός παλαιστής. Τότε υπήρχε μία κομπίνα με τον αθλητισμό και τις εξετάσεις. Βεβαίως ήθελα να γίνω και Ίκαρος αλλά σκέφτηκα πως θα πάω στρατό και αν δεν μου αρέσει δεν θα μπορώ να φύγω. Τελικά πέρασα Πολυτεχνείο και έφυγα και από εκεί και έκανα υποκριτική!".

Για τις κατακτήσεις που έχει στην Αμερική: "Έχουμε και εμείς τα τυχερά μας εκεί. Μας κοιτάζουν λίγο. Δεν είναι φλερτ αυτό που κάνουν οι Αμερικάνες. Είναι κατακέφαλο. Δεν το έχουν το παιχνίδι. (...) Την τελευταία γκόμενά μου τη λένε.... δεν θυμάμαι ποια να διαλέξω.. τη λέγανε Νάντια και ήταν από την Γερμανία".

Για το σενάριο που έγραψε:  "Το ταξίδι μου ήταν απλά αυτοσχέδιο. Πάμε και ό,τι βρέξει ας κατεβάσει. Ήθελα κυρίως να ηρεμήσω. Τελικά προέκυψαν άλλα πράγματα. Έχω γράψει ένα σενάριο –ρομαντική κομεντί με δράση. Πέφτουν κάτι πιστολίδια, μία δύο εκρήξεις αλλά είναι ρομαντική κομεντί. Έχω βρει και έναν παραγωγό και λέμε να το προχωρήσουμε. Είναι για έναν Έλληνα ο οποίος πήγε στο Λος Άντζελες".

Για το "κέρατο": "Με το "κέρατο" δεν μασάω. Μου έχει τύχει.... εσένα δεν σου έχει τύχει; Με το "κέρατο" δεν έχω πρόβλημα".

yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...