ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ BLOG ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ - ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - SHOWBIZ NEWS - SEXY - HUMOR ΚΑΙ ΑΛΛΑ

Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

Ελίνα Μπεκάκου: η απάντησή της στον Σειρηνάκη για την πρόταση που της έκανε να συμμετάσχει σε "ροζ" ταινία

Τελικά το Facebook δεν εκλέγει μόνο γερουσιαστές αλλά είναι και διαβατήριο να βρίσκει πορνοστάρ ο Σειρηνάκης... Δείτε τι λέει η Μπεκάκου για τις προτάσεις να γίνει πορνοστάρ...
"O κ. Σειρηνάκης προσπάθησε να έρθει σε επαφή μαζί μου μέσω της σελίδας μου στο facebook. Μετά και μέσω κάποιον κοινών γνωστών, για να μου κάνει πρόταση προφανώς για ροζ DVD, αλλά δεν του έδωσα καν το δικαίωμα να εκφράσει την πρόθεσή του αυτή. Σε κάποιο μήνυμά του μάλιστα μου έλεγε “ μα πώς απορρίπτεις μια πρόταση χωρίς καν να την ακούσεις” ?



Σε καμία περίπτωση δεν θα έκανα κάτι τέτοιο, ο χορός για μένα είναι τρόπος ζωής, η ηλικία μου εξάλλου επιτρέπει και κάποιες υπερβάσεις. Σπουδάζω Χημικός και θέλω να συνεχίσω πάνω σε αυτό τον τομέα, δεν θα μπορούσα να κάνω κάτι τέτοιο, θα ήταν μεγάλη προσβολή για τους δικούς μου ανθρώπους και στο μέλλον για τα παιδιά μου, αν καταφέρω κάποια στιγμή να αποκτήσω γιατί θεωρώ πολύ ιερό θέμα την μητρότητα."

Σχόλιο Apoplanisi: Αυτά μας τα 'παν κι άλλες... ο χρόνος θα δείξει...

nyxtobaths.blogspot 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...