ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ BLOG ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ - ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - SHOWBIZ NEWS - SEXY - HUMOR ΚΑΙ ΑΛΛΑ

Κυριακή 14 Νοεμβρίου 2010

Συνέντευξη: Γιώργης Λαμπαθάκης - η σχέση του και οι καταχρήσεις

Ο αρχιτέκτονας της εκπομπής του Alpha «Σπίτι απ’ την Αρχή» και «ο πιο hot εργένης», σύμφωνα με τα περιοδικά, «σπάει» την κατάρα των ωραίων (που τους θέλει μόνο ωραίους) και αποδεικνύει ότι μπορεί να κάνει και να είναι πολλά πράγματα παραπάνω.

Η μετακόμιση μήπως είναι ένα βήμα παραπάνω στην προσωπική σου ζωή; Το έκανες για να συζήσεις με την κοπέ­λα σου, τη Χριστίνα;
Είναι και αυτός ένας λόγος. Το γεγο­νός ότι μέχρι τώρα δεν μέναμε μαζί με τη Χριστίνα δεν πάει να πει κάτι. Ούτε τώρα θα συζήσουμε αμέσως. Η Χριστί­να έχει το δικό της σπίτι. Όποτε θέλει, μπορεί να έρθει να μείνουμε μαζί. Δεν ξέρω βέβαια αν θα με ανεχτεί (γέλια). 


Το γεγονός ότι τώρα πια έχω το δικό μου χώρο δεν επισημοποιεί τη σχέση μου, την εξελίσσει. Το να συζήσουμε, λοιπόν, είναι μια φυσιολογική εξέλιξη, η οποία μπορεί να έρθει σύντομα.

Θα ήθελες να παντρευτείς σύντομα και να κάνεις οικογένεια;
Καταρχήν, άλλο ο γάμος και άλλο τα παιδιά. Ο γάμος, ως θεσμός, όπως είναι στην ορθόδοξη Ελλάδα, μου προκαλεί αηδία. Βγάζω σπυριά. Όλο αυτό το τελε­τουργικό της εκκλησίας με απωθεί απί­στευτα. Τα παιδιά, όμως, είναι ένα άλλο κεφάλαιο. Τι δουλειά έχουν με το γάμο; Φυσικά και θέλω να κάνω παιδιά, αλλά όχι ακόμη. Ας μεγαλώσω πρώτα εγώ και βλέπουμε. (γελάει)

Έχεις κάνει καταχρήσεις;
Στο αλκοόλ. Με τους φίλους μου έχου­με κάνει κάτι υπέροχα μεθύσια που τα θυμόμαστε και γελάμε ακόμη. Η πρώτη φορά που ήπια αλκοόλ ήταν στα 15 μου. Θυμάμαι πως με είχε βγάλει ένα βράδυ έξω η αδερφή μου και μου είχε πει πως έπρεπε να μάθω να πίνω, δεν ήθελε να γίνω κανένας φλώρος. Μου έφερε μια σειρά από ποτά για να διαλέξω. Το πρώ­το μου ποτό ήταν ένα «καμικάζι». Ακό­μα το θυμάμαι!

Έτυχε ποτέ να δοκιμάσεις ναρκωτικά;
Ναι, δοκίμασα όταν ήμουν μικρός. Άλ­λωστε, κανένας έφηβος που σέβεται τον εαυτό του δεν έμεινε κλεισμένος στο καβούκι του χωρίς να δοκιμάσει πράγ­ματα. (γελάει)

Το μετάνιωσες;
Όχι.

Συνεχίζεις να το κάνεις και σήμερα;
Είσαι τρελός; Δεν μου αρέσει να εξαρ­τώμαι από τίποτα.

DownTown

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...