ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ BLOG ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ - ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - SHOWBIZ NEWS - SEXY - HUMOR ΚΑΙ ΑΛΛΑ

Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010

Το ταχύτερο αμάξι του κόσμου με άδεια να κυκλοφορεί στο δρόμο

Καλώς ή κακώς ζούμε σε μία χώρα όπου παρότι εισάγονται κανονικά βελτιωτικά προϊόντα για το αυτοκίνητο οποιαδήποτε τροποποίηση του οχήματος μας είναι παράνομη ουσιαστικά. Φυσικά κάποιος μπορεί να πει ότι δεν είναι και ότι αν ξεκινήσεις μία χρονοβόρα αλλά ψυχοφθόρα διαδικασία με το Υπουργείο Μεταφορών και με τα ΚΤΕΟ και με ένας θεός ξέρει ποιες άλλες υπηρεσίες μπορείς να βγάλεις έγκριση τύπου για το ρημάδι σου που με τόσο κόπο και χρήμα το έκανες επιτέλους όπως θέλεις.

Δεν μιλάω φυσικά για ορισμένα αυτοκίνητα-παγίδες θανάτου, αλλά για αυτά που είναι σωστά βελτιωμένα χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα ή έλλειψη για να μην πω ότι είναι καλύτερα από τα εργοστασιακά. Όπως και να έχει για να μην επεκταθώ σε rant, να μπω στο θέμα.
Το παρόν αυτοκίνητο προέρχεται από τις Η.Π.Α., και από ότι έχω καταλάβει ο ορισμός του street-legal στην Αμερική είναι αόριστος και προφανώς περιλαμβάνει προτάσεις του στυλ “αν δεν σε σκοτώσει όταν το βάλεις μπρος, μπορεί να κυκλοφορεί στον δρόμο”. Πρόκειται για ένα Chevrolet Nova του 1966 το οποίο ωστόσο φοράει έναν twin-turbo V8 της Bowtie, 9.258 κ.εκ. ο οποίος παρότι δεν έχει δυναμομετρηθεί υπολογίζεται ότι παράγει περίπου 2.300 άλογα!
Αυτό το τέρας λοιπόν, κέρδισε τον διαγωνισμό του Hot Rod Magazine που ονομάζεται Drag Week για αυτήν την χρονιά. Αυτός ο διαγωνισμός επιβάλει στους συμμετέχοντες να τρέξουν σε 5 διαφορετικές πίστες, σε 5 διαφορετικές πολιτείες σε 5 ημέρες και ο χαμηλότερος χρόνος φυσικά κερδίζει. Η “παγίδα” είναι ότι οι συμμετέχοντες πρέπει να οδηγήσουν το αυτοκίνητο με το οποίο θα διαγωνιστούν έως εκεί, να κάνουν το αγώνα τους, να το οδηγήσουν στην επόμενη πίστα/πολιτεία κ.ο.κ. Οπότε πρέπει πρώτα απ’όλα το αμάξι να είναι street-legal και δεύτερον να είναι αξιόπιστο.
Αυτό το Chevrolet Nova λοιπόν, διήνυσε 1.200 μίλια κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού και νίκησε με χρόνο 6.95 και ταχύτητα εξόδου 336 χλμ/ώρα στα 400 μέτρα. Και για να προλάβω τους άπιστους Θωμάδες, το συγκεκριμένο αμάξι, δεν χρειάστηκε ούτε rebuild κινητήρα, ούτε εκτεταμένο σέρβις, ούτε τίποτα μετά το τέλος του διαγωνισμού ή κατά τη διάρκεια του. Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη του είναι πολύ αξιόπιστο, θέλει απλά προσοχή στη χρήση και τακτικά σέρβις όπως κάθε άλλο αμάξι. Η κατανάλωση του στον αυτοκινητόδρομο είναι περίπου 27 λίτρα/100 χλμ με ταχύτητα γύρω στα 110-120 χλμ/ώρα και για αυτούς που αναρωτιούνται, ναι, και τα “μπαλόνια” έχουν έγκριση δρόμου…





Bangshift,autoblog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...